Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport pasageri cu autoturismul in statiile ST Cluj pentru anul 2012


Anunt de participare (utilitati) numarul 134241/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. +40 264405589, Email: [email protected], Fax: +40 264405500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport pasageri cu autoturismul in statiile ST Cluj pentru anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Statiile ST Cluj (conform CS )
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport pasageri cu autoturismul in statiile ST Cluj pentru anul 2012 conform solicitarilor din Caietul de sarcini pentru urmatoarele loturi: Lotul 1 transport la statia Gadalin, Lotul 2 transport laFloresti, Lotul 3 transport la statia Tihau, Lotul 4 transport la statia Rosiori, Lotul 5 transport la statia Vetis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport pasageri cu autoturismul in statiile ST Cluj pentru anul 2012
Valoarea estimata fara TVA: 236, 257.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:900 lei, Lot 2:350 lei , Lot 3:1.100 lei , Lot 4:1.000 lei , Lot 5:250 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Gar de part la licitatie.Gar de part tr sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Gar de part la licitatie, sau a caror Gar de part nu indeplineste cuantumul, forma si valab solicitata vor fi respinse si returnate la deschidere.Modul de prez al Gar de part la lic este - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asig.- fila CEC.- depunerea la caseria AC a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj) - in numerar la casieria AC.In orice situatie, dovada constituirii gar de part tr sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii gar de part doc care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valab Gar pt participare la licitatie este de 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Gar de part poate fi retinuta in urmatoarele situatii: oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta este declarata castigatoare, si nu este constituita GBE in perioada de valab a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Pt lotul 3 Tihau respectv lotul 4 Rosiori: in cazul in care op ec implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatarilor din garantia de participare in raport cu o valoarea estimata a loturilor 3 si 4, suma de 724, 16 lei (lot 3, respectiv suma de 679, 63 lei (lot 4). Cuantumul garantiei de buna executie 7% din valoarea contractului de servicii fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau-retineri succesive din valoarea fiecarei facturi platite, conformpct.10 din propunerea de contract.In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: completare formular 3(anexat).Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 formular 4( anexat).Certificate privind taxele si impozitele: a) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular 2 (anexat) .
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt:
Director Sucursala: Rares RusuDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala
Director Economic Sucursala: Leontina Magdas
Certificat de participare cu oferta independenta: completare formular 10 (anexat).Certificat de participare la licitatie: Formular 5 (anexat). Fisa informatii generale: completare formular 7 (anexat ). Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Certificate si autorizari: 1.Copie dupa certifcatul de agreare al autovehicului implicat in transport.
2.Copie dupa certificatul de inmatriculare si a anexei acestuia cu viza ITP.
3.Copie dupa autorizatia de transport a autovehicului si o copie dupa autorizatia taxi pentru activitatea principala transport persoane cu taxiul, sau copii conforme pentru executarea serviciului de transport persoane in regim de inchiriere.
4.Copie dupa atestat sau certificat profesional al conducatorului auto.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse Tehnice
Informatii privind subcontractantii (daca exista).
Informatii privind asociati (daca exista).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1536, 1537, 1538, 1539 1540
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 08:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: Cluj Napoca, str. Memorandumului nr. 27, etaj 4, cam 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii privind subcontractantii (daca exista).Informatii privind asociati (daca exista)in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: str. Memorandumului nr. 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264405524, Fax: +40 264405500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer