Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
Anunt de participare (utilitati) numarul 135748/22.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu Georgescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) sau Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava
Adresa postala: nr. 199 A, jud. Suceava, Localitatea: comuna Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Achizitii Publice, Tel. +40 230575630, In atentia: Georgeta Georgescu, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava
Adresa postala: nr. 199 A, jud. Suceava, Localitatea: comuna Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: registratura, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ?autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, nr.199 A, comuna Crucea, CP 727150, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 11 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 564, 439.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2012: Lot 1-2= 5 luni; Lot 3-10= 4 luni; Lot 11= 7 luni, Valoare estimata Lot 1-11= 662.948, 20 lei; Anul 2013 Lot 1-11:12 luni, Valoare estimata Lot 1-11:1.920.598, 80 lei.; Anul 2014 Lot 1-11:12 luni, Valoare estimata Lot 1-11:1.980.892, 20 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport personal in conformitate cu prevederile Sectiunii Caiet de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2012: Distanta maxima estimata 205.480 km; Valoare maxima estimata 662.948, 20 leiDistanta minima estimata 229.440 km; Valoare minima estimata 593.458, 40 lei
2013: Distanta maxima estimata 643.920 km; Valoare maxima estimata 1.920.598, 80 leiDistanta minima estimata 595.800 km; Valoare minima estimata 1.776.960 lei
2014: Distanta maxima estimata 643.920 km; Valoare maxima estimata 1.980.892, 20 leiDistanta minima estimata 595.800 km; Valoare minima estimata 1.832.745 lei
Total acord cadru 2012-2014: Distanta maxima estimata 1.517.280 km; Valoare maxima estimata 4.564.439, 20 leiDistanta minima estimata 1.397.080 km; Valoare minima estimata 4.203.163, 40 lei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 564, 439.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: Lot1-11= 36.108, 61lei, defalcata astfel: Lot1= 4.006, 80lei;Lot2= 4.269, 72lei;Lot3= 4.428lei;Lot4= 2.479, 68lei;Lot5= 4.251, 14lei;Lot6= 4.542, 27lei;Lot7= 3.099, 60lei;Lot8= 4.568, 40lei;Lot9= 1.368, 00lei;Lot10= 1.512, 00lei;Lot11= 1.583, 00lei;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b)prin ordin de plata in contul Sucursalei Suceava Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei.? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor sau c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 ? in copie. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Fonduri provenite din valorificarea productiei proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Director General Adjunct - Marian Aretu-Director Tehnic - Aurelian Voicu-Director Economic ? Stefi Clarisa Musat-Sef Serviciu Legislativ Contencios Juridic ? Alina Gajer-Sef Serviciu Achizitii Publice ? Bianca Patrascu
-Control Financiar Preventiv ? Cristina Mihalache-Responsabil monotorizare achizitie ? Laurentiu GeorgescuDin partea Sucursalei Suceava a Companiei Nationale a Uraniului-Director ? Anton Filipiuc
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de prestare, denumirea beneficiarului. Valoarea totala a acestor servicii similare prestate de catre ofertant trebuie transmisa in Lei fara TVA si sa fie de minim: pentru Lot nr.1:150.000, Lot nr.2:150.000, Lot nr.3:150.000, Lot nr.4:100.000, Lot nr.5:150.000, Lot nr.6:250.000, Lot nr.7:100.000, Lot nr.8:250.000, Lot nr.9:50.000, Lot nr.10:50.000, Lot nr.11:50.000, 00.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala ?i calificarea acestora. Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa detina minim urmatoarele calificari: persoana desemnata sa conduca permanent ?i efectiv activitatea de transport rutier de persoane - minim o persoana; conducator auto- minim un numar de conducatori auto egal cu numarul de trasee din lotul ofertat.
Pentru ace?tia se vor prezenta, in copie, urmatoarele documente:
a)atestatul profesional al persoanei desemnate sa conduca permanent ?i efectiv activitatea de transport rutier de persoane, vizat pentru anul 2012, eliberata de ARR;
b)atestate/permise de conducere/certificate de competen?a profesionala ale conducatorilor auto pentru transport public de persoane.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a autovehiculelor de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate.
Pentru fiecare autovehicul se vor prezenta, in copii, urmatoarele documente:
c) documente de proprietate, contract de leasing sau inchiriere;
d) car?i de identitate ale autovehiculelor;
e) certificate de inmatriculare;
f) copie conforma a licen?ei de transport eliberata de ARR;
g) certificat de clasificare eliberata de RAR;
h) inspec?ia tehnica periodica;
i) asigurare RCA;
j) asigurare de persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 16:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 08:30
Locul: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199 A, CP 727150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care, dupa deschiderea propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata ca doua sau mai multe oferte contin, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, o noua oferta de pret. Noile oferte vor fi depuse in plic inchis la registratura Companiei Nationale a Uraniului S.A. - Sucursala Suceava, com. Crucea, nr.199 A, Cod Postal 727150, jud. Suceava, telefon 0230.575.630, fax 0230.575.731. 2. Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. 3)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana. 4)Vor fi declarate inacceptabile in temeiul art. 36 al. (1) ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor mentionate in anuntul de participare sau depuse la alta adresa decat cea solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - ? Sucursala Suceava, Compartiment Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: nr. 199 A, judetul Suceava, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Tel. +40 230575630, Email: [email protected], Fax: +40 230575731, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 13:51