Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
Anunt de participare (utilitati) numarul 137788/30.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu Georgescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice)-Documentatia de atribuire este anexata anuntului de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Punct de lucru ? Sector Stei, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 29 luni
Valoarea estimata fara TVA: 111, 240RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: An 2012 = 6 luni; Valoare estimata = 36.000 lei; An 2013 =6 luni, Val estimata = 37.080 lei; An 2014 = 6 luni, Val estimata = 38.160 lei. Val minima acord-cadru: 88.992lei; Val maxima acord-cadru: 111.240lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport personal in conformitate cu prevederile Sectiunii Caiet de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport personal in conformitate cu prevederile Sectiunii Caiet de Sarcini
2012: Distanta maxima estimata 18.000 km; Valoare maxima estimata 36.000, 00 leiDistanta minima estimata 14.400 km; Valoare minima estimata 28.800, 00 lei2013: Distanta maxima estimata 18.000 km; Valoare maxima estimata 37.080, 00 leiDistanta minima estimata 14.400 km; Valoare minima estimata 29.664, 002014: Distanta maxima estimata 18.000 km; Valoare maxima estimata 38.160 leiDistanta minima estimata 14.400 km; Valoare minima estimata 30.528 leiTotal acord cadru 2012-2014: Distanta minima estimata a acordului-cadru43.200 km;
Distanta maxima estimata a acordului-cadru 54.000 km;Valoare minima estimata a acordului-cadru88.992, 00 lei;
Valoare maxima estimata a acordului-cadru111.240, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 111, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii Garantiei de participare in cuantum de 1.112, 40 lei; Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original ; b) prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul; c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie conform cu originalul Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Fonduri provenite din lucrari de inchideri de mine.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestora. Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa detina minim urmatoarele calificari: persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane - minim o persoana; conducator auto- minim un numar de conducatori auto egal cu numarul de autovehicule care vor fi utilizate. Pentru acestia se vor prezenta, in copie, urmatoarele documente: a)atestatul profesional al persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane, vizat pentru anul 2012, eliberata de ARR; b)atestate/permise de conducere/certificate de competenta profesionala ale conducatorilor auto pentru transport public de persoane.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a autovehiculelor de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciilor solicitate. In situatia in care pentru indeplinirea contractului sunt implicate mai multe autovehicule, se vor prezenta, in copie, pentru cel putin un autovehicul, urmatoarele documente: c) documente de proprietate, contract de leasing sau inchiriere; d) carti de identitate ale autovehiculelor; e) certificate de inmatriculare; f) copie conforma a licentei de transport eliberata de ARR; g) certificat de clasificare eliberata de RAR; h) inspectia tehnica periodica; i) asigurare RCA; j) asigurare de persoane.
Ofertantul declarat castigator se obliga ca inainte de data semnarii contractului sa obtina/prezinte copii conforme pentru toate autovehiculele.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de prestare, denumirea beneficiarului. Valoarea totala a acestui contract de servicii similare prestate de catre ofertant, prezentat ca dovada a experientei similare a ofertantului, trebuie transmisa in Lei fara TVA, si va fi cel putin egala cu 38.160, 00 lei (valoarea celui mai mare contract subsecvent acordului-cadru care urmeaza sa fie atribuit)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri constituite din contracte de lucrari pentru inchideri de mine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2, alin (1), lit. b) si alin (2) din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 11:39