Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL


Anunt de participare (utilitati) numarul 140412/13.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu Georgescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice)-Documentatia de atribuire este anexata anuntului de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ?autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, nr.199 A, comuna Crucea, CP 727150, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 944, 222.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente pentru anul 2013 in valoare maxima estimatade 465.156, 00 lei fara TVA; Contracte subsecvente pentru anul 2014 in valoare maxima estimatade 479.066, 40 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport personal in conformitate cu prevederile Sectiunii Caiet de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport personal in conformitate cu prevederile Sectiunii Caiet de Sarcini.
Distante minime si maxime estimate:
An 2013: min 161.000 km; max 173.880 km
An 2014: min 161.000 km; max 173.880 km
Total acord cadru: min 322.000 km ; max 347.760 km
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 17.10.2012 ? 18.12.2014.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 10 ? 18.12.2012; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.11.2013.
Valoarea estimata fara TVA: 944, 222.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei departicipare: 6830, 35 lei defalcata pe loturi astfel: Lot 1= 4490, 21 Lei; Lot 2= 2340, 14 Lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3 din Fisa de date; b) prin ordin de plata in contul Sucursalei Suceava Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei.? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor sau c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 ? in copie.Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, respectiv 6.830, 35 lei (pentru Lot 1 si Lot 2), sau 4.490, 21 lei (pentru Lot 1), sau 2.340, 14 lei (pentru Lot 2).Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Fonduri provenite din valorificarea productiei proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului 1 din Sectiunea Formulare, in original;4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. 2? in original.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: -Director General - Ioan Moraru
-Director Tehnic - Aurelian Voicu-Director Economic ? Stefi Clarisa Musat-Sef Serviciu Legislativ Contencios Juridic ? Alina Gabriela Gajer-Sef Serviciu Achizitii Publice ? Bianca Patrascu
-Control Financiar Preventiv ? Cristina Mihalache-Responsabil monitorizare achizitie ? Laurentiu GeorgescuDin partea Sucursalei Suceava a Companiei Nationale a Uraniului-Director ? Constantin Proboteanu
-Director Tehnic - Nicolae Sofian-Director Economic ? Petronela Sandu-Sef Serviciu Achizitii Publice ? Georgeta Georgescu-Responsabil cu executia contractului ? Virgiliu Fador5. Alte documente care insotesc oferta: 5.1.Formularul B2 Informatii Generale- din Sectiunea Formulare ? in original5.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului - imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat ? in original Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul. Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de prestare, denumirea beneficiarului. Valoarea totala a acestor servicii similare prestate de catre ofertant trebuie transmisa in Lei fara TVA si sa fie de minim: pentru Lot nr.1:300.000 Lei fara TVA, Lot nr.2:100.000 Lei fara TVA.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestora. Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa detina minim urmatoarele calificari: persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane - minim o persoana; conducator auto- minim un numar de conducatori auto egal cu numarul de trasee din lotul ofertat. Pentru acestia se vor prezenta, in copie, urmatoarele documente: a)atestatul profesional al persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane, vizat pentru anul 2012, eliberata de ARR; b)atestate/permise de conducere/certificate de competenta profesionala ale conducatorilor auto pentru transport public de persoane.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea licentei de transport de persoane, eliberata de catre Autoritatea Rutiera Romana (in copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul).
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere care sa contina informatii privind subcontractantii si partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Autoritatea contractanta solicita prezentareain copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, urmatorului document: copie conforma a licentei de transport eliberata de ARR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Nota: Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare, documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original. 2.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. BucurestiServiciul Legislatie, Contencios Juridic
Adresa postala: Strada Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer