Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL


Anunt de participare numarul 142370/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CUPRU MINSA ABRUD
Adresa postala: STR. PETRU DOBRA NR.1, Localitatea: Abrud, Cod postal: 515100, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. +40 258780712, In atentia: Taran Lucian, Email: [email protected], Fax: +40 258780296, Adresa internet (URL): www. cuprumin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Minerit
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: SC CUPRU MIN SA P-TA PETRU DOBRA NR.1 LOC.ABRUD JUD.ALBA, COD 515100
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE TRANSPORT PERSONAL IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE CAIETULUI DE SARCINI
DISTANTE MINIME SI MAXIME ESTIMATE: MINIM 428510 KM; MAXIM 456720 KM
Valoarea estimata fara TVA: 1, 679, 889.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
33597 RON. Echivalent pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executiea contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 si art. 90 alin.1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului: 1.1 Declaratie privind eligibilitatea(conform Formularului nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt);1.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006(Formularului nr.4); 1.3 Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1.4 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;1.5 Declaratie completata privind neincadrare in situatia prevazuta la art.69^1( Formular nr.6); 1.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.7);1.7 Legat de conflictul de interese respectiv incadrarea in art.69 ind.1 si 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1 Vasilache Gheorghe Lucian-director general;2.Pavel Nicolae Victor-director general adjunct;3.Colda Eugen-director economic;4.David Stefan-inginer sef productie;5.Taran Lucian-inginer birou achizitii;6.Stoica Anca-jurist birou achizitii;7.Plesa Constanta-economist birou achizitii;8.Negru Gabriel-economist birou achizitii; 2.Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale(inregistrare) - persoane juridice/fizice romane: 2.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 2.2 Licenta de transport de persoane eliberata de Autoritatea Rutiera Romana, depusa in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" avand in vedere prevederile art. 5 din ordinul ANRMAP nr.509/2011.
Pentru persoane juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" avand in vedere prevederile art. 5 din ordinul ANRMAP nr.509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea documentelor care sa ateste starea economica a operatorului economic
Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil si/sau orice documente pe care le considera relevante pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte conform art. 185 alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006 actualizata.
Informatii generale despre ofertant din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Completare formular nr.3 din sectiunea formulare
Asigurare de persoane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil si/sau orice documente pe care le considera relevante pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte conform art. 185 alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006 actualizata.Completare formular nr.3 din sectiunea formularecopie asigurare de persoane sau/si asigurarea de risc profesional aferent contractului ce va fi atribuit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestora. Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa detina minim urmatoarele calificari: persoana desemnata sa conduca permanant si efectiv activitatea de transport rutier de persoane - minim o persoana; conducator auto - minim un numar de conducatori auto egali cu numarul de autovehicole cu care ofertantul propune prestarea serviciilor pe traseele ofertate. Pentru acestia se vor prezenta in copie urmatoarele documente: a) atestatul profesional al persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport persoane, eliberat de ARR; b) atestate, permise de conduce-certificate de competenta profesionala ale conducatorilor auto pentru transport persoane.
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a autovehicolelor de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate. In cadrul acestei liste se vor specifica minim urmatoarele informatii: tipul autovehicolului, numar de inmatriculare, capacitatea de transport pasageri(numar de locuri pe scaune pentru pasageri, calculat conf.punct 3, obs.1 din caietul de sarcini), categoria de clasificare, denumirea traseului. Pentru fiecare din autovehicole se vor prezenta in copie urmatoarele documente: contract de leasing sau alte forme legale de detinere a mijloacelor de transport; copie conforma a licentei de transport eliberata de ARR, certificat de clasificare eliberat de Registrul Auto Roman; Toate documentele solicitate sunt obligatorii si trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractuluiPrezentarea listei cu: tipul autovehicolului, numar de inmatriculare, capacitatea de transport pasageri(numar de locuri pe scaune pentru pasageri), categoria de clasificare, denumirea traseului. Pentru fiecare din autovehicole se vor prezenta in copie urmatoarele documente: contract de leasing sau alte forme legale de detinere a mijloacelor de transport; copie conforma a licentei de transport eliberata de ARR, certificat de clasificare eliberat de Registrul Auto Roman.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2013 10:00
Locul: Sediul SC Cupru Min SA Abrud, P-ta Petru Dobra nr.1 Loc. Abrud, jud. Alba, cod 515100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor participa persoanele cu imputernicire scrisa expresa de reprezentare a ofertantului la procedura de achizitie publica in cauza.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc, se va solicita o noua oferta in plic inchis, de la ofertantii de pe locul intai.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunastiinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CUPRU MIN SA
Adresa postala: P-TA PETRU DOBRA NR. 1, Localitatea: ABRUD, Cod postal: 515100, Romania, Tel. +40 258780712, Email: [email protected], Fax: +40 258780296, Adresa internet (URL): www.cuprumin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer