Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport personal la statiile electrice ST Cluj pentru anul 2013


Anunt de participare (utilitati) numarul 142383/05.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: SUCURSALA DE TRANSPORT CLUJ - str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj ?Napoca, Localitatea: Cluj ?Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN GEODESCU, Tel. +40 264405589, In atentia: Serviciului Comercial, Email: [email protected], Fax: +40 264405500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport personal la statiile electrice ST Cluj pentru anul 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Statiile ST Cluj (conform caietului de sarcini)
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de transport personal la statiile electrice ST Cluj pentru anul 2013 conform solicitarilor din Caietul de sarcini pentru urmatoarele loturi: Lotul 1 transport la statia Gadalin, Lotul 2 transport lastatia Floresti, Lotul 3 transport la statia Tihau, Lotul 4 transport la statia Rosiori, Lotul 5 transport la statia Vetis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport personal la statiile electrice ST Cluj pentru anul 2013
valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): lot 1:69715 lei, lot 2:26280 lei, lot 3:85965 lei, lot 4:82987 lei, lot 5:19740 lei.Valoare totala loturi: 284687
Valoarea estimata fara TVA: 284, 687RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:1100 lei, Lot 2:400 lei, Lot 3:1400 lei, Lot 4:1300 lei, Lot 5:300 lei.Ofert are obligatia de a prez Gar de particip la licitatie. Gar de particip trebuie sa fie irevocabila. Modul de constit alGarant de particip: un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara (SGB) ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atribuire;dep la caseria aut contrac a unui ordin de plata, cu conditia conf acestuia de catre banca emitenta (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj);in numerar la casieria aut contract.Echivalenta pentru garant de particip depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile.In orice sit, dovada constit gar de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in careop ec se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valab Gar pentru particip la licitatie este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Gar de particip poate fi retinuta in urm situatii: oferta a fost retrasa in perioada de valab;oferta este declarata castig, si nu este constituita gar de buna exec in per de valab a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr;oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr de ac publ in perioada de valab a ofertei.Pentru lotul 1 Gadalin, lotul 3 Tihau respectiv lotul 4 Rosiori: in cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarilor din garantia de participare in raport cuvaloarea estimata a loturilor 1, 3 si 4, suma de 697.15 lei (lot 1), suma de 859.65 lei (lot 3), respectiv suma de 829.87 lei (lot 4). Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului de servicii fara TVA.La modul de constituire al garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1-3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011.In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular anexat.
2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 -formular anexat.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006-formular anexat.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt:
Director Sucursala: Claudia AnastaseDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala
Director Economic Sucursala: Leontina Magdas
Alte persoane care semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Adela Moldovan, Cosmin Geodescu, Adrian Popa, Bogdan Olanescu, Lucian Bondor, Cornel Durdeu, Mioara Vaida, Romulus Matei, Gheorghe Augustini, Bianca Terebes, Mariana Haiduc, Alexandru Ciglenean, Gabriela Flueras, Calin Groza.4.Certificate privind taxele si impozitele - 4.a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local? formular tip emis de autoritatile competente.
4.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului -formular tip emis de autoritatile competente.
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formular anexat
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular anexat
7. Fisa informatii generale - Formular anexat Persoane juridice/fizice romane - Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asociati (daca exista)
Modalitatea de indeplinire
Formular anexat
Informatii privind subcontractantii (daca exista)
Modalitatea de indeplinire
Formular anexat
Resurse Tehnice
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie prinvind dotarea autoturismului cu: sistem de franare asistat ABS, minim 2 airbaguri si Aer Conditionat, pentru cresterea sigurantei in deplasare.
2. Detinerea unui autoturism de rezerva in cazul defectarii celui titular.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2042
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 10:00
Locul: ST Cluj - Cluj Napoca, str. Memorandumului nr. 27, etaj 4, cam. 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare oferte si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: Cluj Napoca, Str. Memorandumului nr.27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264405524, Fax: +40 264405500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer