Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport rapid de documente si marfa in trafic intern si international


Anunt de participare numarul 146399/10.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel. +40 212027000-296, In atentia: B.A.C.A.P., Email: [email protected], Fax: +40 213197433, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma cu surse proprii
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 7120 Activitati de testari si analize tehncie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport rapid de documente si marfa in trafic intern si international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul central R.A.R. - R.A. din Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Bucuresti si reprezentantele R.A.R. ? R.A. din tara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 351, 953 si 644, 434RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - estimari ale cantitatilor/valorilor sunt redate la sectiunea II.2.1) Cantitatea sau domeniul global. - contractele subsecvente (cel putin trei) se vor incheia ori de cate ori va fi necesar pe durata de valabilitate a acordului cadru, dupa caz, iar la momentul incheierii acestora, cantitatile ce vor fi achizitionate in cadrul respectivelor contracte subsecvente vor fi cantitati fixe.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport rapid de documente si marfuri in sistem ?usa in usa?, ?preluate de la? sau ?aduse? pentru R.A.R. ? R.A. si reprezentantele din teritoriu (42 de reprezentante), catre persoane fizice si juridice, domiciliate in tara si strainatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- estimari ale cantitatilor pentru acordul-cadru: maxime (ce determina valoarea maxima a acordului cadru) / minime (ce determina valoarea minima a acordului cadru): Total trimiteri colete (nr. buc.): 8640/4800; Trimiteri plicuri tara (nr. buc.): 17280/9600; Trimiteri plicuri loco (nr. buc.): 2880/960; Cantitate suplimentara trimiteri (kg): 48000/21600; Confirmari primire tara/loco (nr. buc.): 4800/2400; Nr. kilometri suplimentari (nr. km): 48000/38400; Trimiteri colete cu asigurare (nr. buc.): 3600/1920.
- estimari ale cantitatilor pentru un singur contract subsecvent: maxime (ce determina valoarea celui mai mare contract subsecvent) / minime (ce determina valoarea celui mai mic contract subsecvent): Total trimiteri colete (nr. buc.): 4320/200; Trimiteri plicuri tara (nr. buc.): 8640/400; Trimiteri plicuri loco (nr. buc.): 1440/40; Cantitate suplimentara trimiteri (kg): 24000/900; Confirmari primire tara/loco (nr. buc.): 2400/100; Nr. kilometri suplimentari (nr. km): 24000/1600; Trimiteri colete cu asigurare (nr. buc.): 1800/80.
- valoarea estimata maxima a acordului cadru, fata de care se raporteaza garantia de participare = 644.434 lei.
- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fata de care se raporteaza cerintele minime de calificare (nivelul cifrei de afaceri si nivelul principalelor prestari) = 328.270 lei.
- cantitatile minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si, ulterior, in acordul cadru, reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari fata de cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante; contractele subsecvente (cel putin trei) se vor incheia ori de cate ori va fi necesar pe durata de valabilitate a acordului cadru, dupa caz, iar la momentul incheierii acestora, cantitatile ce vor fi achizitionate in cadrul respectivelor contracte subsecvente vor fi cantitati fixe.
Valoarea estimata fara TVA: intre 351, 953 si 644, 434RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare (GP) este in suma de12.880 lei. Pentru o garantie de participare constituita in alta moneda, conversia se va face la cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru dataanterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3), (5) din HG 925/2006 = 1.instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Sucursala J.L.Calderon, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;dovada constituirii GP se va prezenta la sediul RAR cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor.- IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retineri din GP: suma constituita de ofertant, in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, sau suma de 4.424, 43 lei pentru cazul prevazut de art. 2781 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent de prestare de servicii, fara T.V.A. (50% pentru IMM), astfel: -prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania sau cu corespondent in Romania, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006; forma de prezentare: in original (formular GBE din Capitolul III).Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de prestare de servicii. Alte detalii: in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: surse proprii ale regiei, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli pe anul in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Calitatea de participant la procedura: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).
Forma de prezentare: in original.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.
- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.
- Indeplinirea obligatiilor bugetare:
?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la termenul legal al scadentei de plata.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.
?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la termenul legal al scadentei de plata.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.
In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.
Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.
- Obligatia asigurarii unei competitii reale:
?Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original.
- Evitarea conflictului de interese:
?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale; pentru a evita situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus, in continuare, sunt precizate persoanele care, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv acele persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza. Aceste persoane sunt: ing. George-Adrian Dinca - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Florentin Hojbota - sef Departamentul Logistica, ing. Costin Manolescu - sef Biroul Administrativ, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.. - Exercitarea activitatii profesionale: Persoane juridice romane si persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane:
?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte date despre sediul social si obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C..
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia; certificatul va fi eliberat in asa fel incat informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere la autoritatea contractanta a ofertelor. Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice / fizice straine:
?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Forma de prezentare: in còpii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului (daca stampila este uzuala), cu semnatura reprezentantului legal al acestuia si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta privind situatiile financiare anuale la 31 decembrie, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, inregistrate la organele competente, dupa caz.
-In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, se solicita prezentarea situatiilor financiare anuale sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.
Documente probante: ?Formularele bilantiere uzuale sau orice alt document din care sa rezulte informatiile necesare pentru indeplinirea nivelului minim privind cerinta referitoare la cifra de afaceri.
Cerinta privind cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs. Cifra de afaceri globale aferenta unui an financiar incheiat trebuie sa corespunda cu cifra de afaceri globale inscrisa in situatia financiara a anului respectiv.
-Conversia lei/alta moneda se va realiza la cursul mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv.
-In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri globale se va calcula pe baza cifrelor de afaceri rezultate din situatiile financiare sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.
Nivelul mediei cifrei de afaceri globale sa fie de min. 656.540 lei - dublul valorii estimate a celui mai mare contract subsecvent. Conversia lei/alta moneda se va realiza la cursul mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv.Document probant: ?Fisa de informatii generale (formularul F 3 din Capitolul III).
Cerinta privind asigurarea riscului profesional.
Document probant: ?Polita de raspundere civila.
Nivelul valorii asigurate sa fie de min. 50.000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.Forma de prezentare a formularului F 3: in original.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei.
Documente probante: ?Declaratie pe proprie raspundere(formularul F 4S din Capitolul III).
Cerinta privind experienta similara din ultimii 3 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei, in ceea ce priveste prestarea de servicii.
Se solicita Lista principalelor prestari de servicii, sub forma tabelului din anexa la formularul F 4S, in care ofertantul va completa date privind valori sau cantitati, dupa caz, perioade de prestare, beneficiari, din care sa reiasa ca a prestat servicii similare.Nivelul valorii prestarilor de servicii sa fie de min. 328.270 lei. Conversia lei/alta moneda se va realiza la cursul mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul aferent datelor prezentate in tabel.
Documente probante: ?Pentru dovedirea experientei similare, se solicita a se prezenta cel putin unul si cel mult 3 contracte a carui/caror valoare cumulata sa indeplineasca acest nivel minim.
Alte documente probante, la latitudinea ofertantului: ?Orice certificate/documente, care sa confirme datele mentionate in lista principalelor prestari de servicii, conform cu prevederile art. 188 alin (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta privind informatiile referitoare la personalul angajat si cadrele de conducere.
Documente probante: ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formularul F 5 din Capitolul III).?CV-urile persoanelor raspunzatoare de asigurarea controlului calitatii in derularea contractului.
Cerinta privind informatiile despre asocieri, dupa caz
Documente probante: ?In cazul existentei unei asocieri, se va prezenta acordul de asociere (formularul D 1 din Capitolul III) cu precizarea liderului asocierii si a mandatului incredintat de membrii grupului de asociati, fara a fi nevoie, la momentul depunerii ofertelor, de legalizarea asocierii, care se va solicita numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare: acordul de asociere se prezinta impreuna cu documentele insotitoare ale ofertei (a se vedea Sectiunea IV.4.3.1., punctul d.2..Membrii asocierii trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare prevazute in Sectiunea III.2., astfel:
>> fiecare din asociati: cerintele prevazute in Sectiunea III.2.1.a) si III.2.1.b);
>> oricare din asociati, prin cumul: celelalte cerinte din Sectiunea III.2..
Documente probante: ?Formularele de dovedire a indeplinirii cerintelor de calificare antementionate pentru asociati, dupa caz.
Cerinta privind informatiile despre subcontractanti, dupa caz.
Documente probante: ?In caz de subcontractare, se solicita ofertantului completarea declaratiei privind subcontractarea (formularul F 6 din Capitolul III), inclusiv a tabelului din aceasta; formularul F 6 se va completa chiar si in cazul in care ofertantul nu utilizeaza subcontractanti, mentionandu-se in tabel "Fara subcontractanti".Subcontractantii vor completa declaratia privind evitarea conflictului de interese (formularul F 14 din Capitolul III), sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire; daca ofertantul este declarat castigator, la incheierea contractului de achizitie, acesta este obligat sa prezinte contractele semnate cu subcontractantii si originalele declaratiilor acestora privind evitarea conflictului de interese.Se pot lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantului, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens.
Documente probante: ?Orice document edificator sau angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (se pot utiliza formularele din Capitolul III, dupa caz: A1, A2 cu A3, A2 cu A4 sau A1-A4).
Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.
Cerinta privind informatiile despre sustinerea unui tert, acordata ofertantului pentru asigurarea cu unele resurse, dupa caz.
Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv prin sustinerea unui tert, acesta va prezenta dovezi ca tertul ii va pune la dispozitie resursele financiare, tehnice si profesionale invocate. Tertul sustinator trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Documente probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularele din Capitolul III, dupa caz: A1, A2 cu A3, A2 cu A4 sau A1-A4).
Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.
?Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere, in conformitate cu formularele F 2 A, F 2 B si F 14 din Capitolul III.
Cerinta privind informatiile despre sustinerea unor terti, acordata ofertantului pentru indeplinirea unor cerinte minime de calificare, dupa caz.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv prin sustinerea unor terti, acesta va prezenta dovezi ca cerintele minime de calificare pentru care se acorda sustinerea sunt indeplinite in intregime de un singur sustinator. Tertii sustinatori trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Documente probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularele din Capitolul III: A5, A6).Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.?Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere, in conformitate cu formularele F 2 A, F 2 B si F 14 din Capitolul III.
Cerinta privind certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau a unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz; domeniul certificat trebuie sa aiba o legatura evidenta cu obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
Documente probante: ?Certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, care atesta asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardele specifice, dupa caz.
Nu se accepta sustinerea unui tert pentru indeplinirea cerintei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Forma de prezentare a formularului F 4S: in original.Forma de prezentare a anexei la formularul F 4S: in original.Forma de prezentare a documentelor probante: in còpii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.Forma de prezentare a formularului F 5: in original. Forma de prezentare a CV-urilor: in original, semnate olograf, de titularii acestora. Modul de redactare a acestor documente este la latitudinea ofertantuluiForma de prezentare a formularului D 1: in original.Forma de prezentare a formularelor de dovedire a indeplinirii cerintelor de calificare de catre asociati: conform precizarilor corespunzatoare din Sectiunea III.2..Forma de prezentare a formularului F 6: in original.Forma de prezentare de catre subcontractanti a formularului F 14 si a documentelor privind resursele materiale si umane: in còpii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.Forma de prezentare a formularelor A1, A2, A3, A4, F 2 A, F 2 B si F 14: in original, semnate si stampilate de catre tertul sustinator.Forma de prezentare a formularelor A5, A6, F 2 A, F 2 B si F 14: in original, semnate si stampilate de catre tertii sustinatori.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.Observatii: ?in cazul prezentarii de certificari ISO, nu se admit oferte depuse de operatori economici aflati in curs de certificare ISO, sub sanctiunea respingerii ofertelor ca inacceptabile, cu exceptia celor care contin documente din partea institutiei care efectueaza certificarea, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat prin emiterea raportului de audit, urmand ca titularii sa primeasca in cel mai scurt timp certificatul propriu-zis; acesta va trebui depus ulterior la autoritatea contractanta. ?in cazul prezentarii altor documente, sunt aplicabile prevederile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006: se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-art. 161-169 OUG 34/2006; art. 38-44 Normele aprobate prin HG 1660/2006.-La licitatia electronica (LE) pot participa ofertantii inregistrati in SEAP, care au fost invitati; LE va incepe la 2 zile lucratoare de la instiintare; LE include 2 runde/o pauza-24 ore fiecare; echipamentul electronic folosit-conform SEAP.-Elementele reofertarii, cf. sectiunii IV.2.1): pretul exprimat in lei (fara limite de imbunatatire).-Informatii disponibile: nr. participanti, pozitia in clasament, preturile/valorile reofertate, pas licitare: 0, 1% din valoarea estimata.-Mod de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: detalii la VI.3. Alte informatii, punctul 2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
- Nu exista.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 10:30
Locul: R.A.R.-R.A., Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Bucuresti, etajul I, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor (o persoana/ofertant, cu cel mult un insotitor) si observatorii UCVAP (daca procedura este supusa procesului de verificare)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Documente/clarificari-Dupa descarcarea fisierelor electronice atasate invitatiei de participare din SEAP, sectiunea "Documentatie si clarificari", pentru deschiderea fisierelor cu extensie "p7m", instalati aplicatia "verifierx86.exe" care se poate descarca de la adresa www.certsign.ro/certsign/resurse/download, faceti dublu click pe fisier si selectati butonul View sau Save; documentatia este gratuita.-Solicitarile de documente/clarificari se transmit autoritatii contractante in scris; raspunsul la solicitari se transmite prin fax solicitantilor si celorlalti operatori economici implicati in procedura de atribuire si se posteaza in SEAP; program de lucru: L-J (08:00-16:30); V (08:00-14:00).2.Mod de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale-Dupa incheierea LE, pe baza clasamentului afisat de SEAP prin ordonarea in mod crescator a preturilor ofertate, daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta cu noul pret cel mai scazut va fi declarata castigatoare.3.Comunicarea rezultatului procedurii-Conform art. 200, art. 206-208 din OUG 34/2006; art. 82, 83 din HG 925/2006; art. 24, 25 din HG 1660/2006.4.Incheierea acordului cadru/contractului-Conform art. 169 alin. (2), 204 si 205 din OUG 34/2006 si art. 93 din HG 925/2006; termen asteptare: 11 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform OUG 34/2006, art. 2562.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Registrul Auto Roman - R.A. - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel. +40 212027000, Email: [email protected], Fax: +40 213181754, Adresa internet (URL): www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer