Licitatie Publica - Servicii de transport rutier
Anunt de participare numarul 136666/20.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Barajului nr 6, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Florina Ciopaian, Tel. +40 265404111, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Prospectare si extragere a gazului si petrolului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport rutier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Punctele de lucru ale achizitorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 26, 750, 000 si 53, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La aparitia unor nevoi noi care nu a putut fi prevazute/in situatia suplim. serv.din primul contr.subsec./ la exp. valorica a primului contr.subsecv. Val.contrac.subsec.: Lot 1 -7.500.000 lei, Lot 2 -19.250.000 lei, val. care deter. criter de calificare.Cant mmi/max sunt explicate la pct.II 2.1
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport rutier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime/maxime acord cadru- km min 4576800/max 6200000, ore la dispozitie min 106080/max 144000, ore funct. utilaj min 19200/max 28800, ore dip. utila min 19200/max 28800, ore pompa vidanja min 8640/max 16800, ora brat macara min 14400/max 21600.
Cantitati minime/maxime contr. subsecvent - km min 2288400/max 3360000, ore la dispozitie min 53040/max 72000, ore funct. utilaj min 9600/max 14400, ore dip. utila min 9600/max 14400, ore pompa vidanja min 4320/max 8400, ora brat macara min 7200/max 10800.
Valoarea estimata fara TVA: intre 26, 750, 000 si 53, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: L1 = 150.000 lei, L2= 385.000 lei. Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principal.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de L1 ? 9.060 lei, L2 ? 11.410 lei.Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- daca partile convin, prin retineri succesive din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art 90 alin 3 din HG925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ing. Cristian Cioban, Director Economic ec Gheorghe Dimbean, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Director Comercial ec. Alexandru Ilinca, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, ec. Florin Ciopaian, c.j. Florina Ciopaian, ec. Ionel Moldovan (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.
-Ofertantul va face dovada existentei licentei de transport marfa si persoane, valabila la data deschiderii ofertelor, precum si existenta copiilor conforme ale licentei de transport pentru fiecare tip de autovehicul, conform legii.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L1=5.625.000 lei, L2= 14.437.500 lei.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp. sim.ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prest.serv, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract, avand ca obiect prestarea de servicii celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani: L1=3.750.000 lei, L2=9.625.000 lei.Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi experienta similara va fi indeplinita individual pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va prezenta Formularul 5 din Capitolul III.
Capacitatea tehnica
-Ofertantul trebuie sa aiba in dotare (proprie, asociere, sustinere tehnica, subcontractare)un numar minim de autovehicule conform capitolului 2 Caietul de sarcini.
-Ofertantul va face dovada verificarii ITP valabila la data deschiderii ofertelor pentru toate tipurile de autovehicule cuprinse in caietul de sarcini si pentru care depune oferta.
Ofertantul va face dovada existentei certificarii ADR pentru autovehiculele de transport marfuri periculoase (valabile la data depunerii ofertelor).
Ofertantul va face dovada autorizarii ISCIR pentru autovehiculele tip macara.(valabile la data depunerii ofertelor).
Capacitatea profesionala
-Ofertantul va face dovada ca au angajati cu contract pentru program normal de lucru, colaborare, angajament de participare cu: minim 40 de conducatori auto pentru lotul 1minim 40 de conducatori auto pentru lotul 2
-Ofertantul va face dovada ca toti conducatorii auto poseda permis de conducere valabil in functie de tipul autovehiculelor B, C sau E.
-Ofertantul va face dovada atestarii profesionale pentru fiecare conducator auto pentru fiecare tip de autovehicul condus de persoana respectiva (prezentarea unei copii dupa atestatul emis de ARR pentru fiecare conducator auto).
-Ofertantul va face dovada existentei certificarii ADR pentru conducatorii autovehiculelor de transport marfuri periculoase (prezentarii unei copii dupa certificarea ADR a conducatorilor auto)
-Ofertantul va face dovada existentei autorizarii ISCIR pentru conducatorii autovehiculelor de tip macara
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
Document emis de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 10:00
Locul: Str. Barajului nr. 6, loc. tg. Mures, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti sunt situati pe primul loc, avand acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut. Ofertantii care au pret total egal si nu sunt situti pe locul 1 vor fi departajati in functie de tarif/km. Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri conform prevederilor legale. Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Se va prezenta modelul de contract cadrusi subsecvent (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si prevederi ale legislatiei in vigoare (ca baza legala). La formularea obiectiunilor ofertantul va avea in vedere prevederile art. 36, alin.2, din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TL de dep. a contestatiilor 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta al unui act al A.C. pe care orice persoana care se considera vatamata ilconsidera nelegal.Daca contestatia priv.documentatia termenul decurge de la data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 14:33