Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT RUTIER


Anunt de participare (utilitati) numarul 139764/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Florina Cosmina Ciopaian, Tel. +40 265404111, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Punctele de lucru ale achizitorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 350, 000 si 48, 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La exp. val. si/sau canti. contr. subsecv.precum si la exp. durat. primului contract subsecv.Val. contr. subsecv. cel mai mare este: Lot 1 -6.700.000 lei, Lot 2 -17.650.000 lei, val. care deter. criteriile de calific. Frecv. si calendarul contr ce urmeaza sa fie atribuite se va face anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport rutier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime/maxime acord cadru
km minim 5.625.725/maxim 11.251.450, ore la dispozitie min 17.030/max 34.060, ore functionare utilaj minim 15.307, 51/max 30.615, 01, ore functionare pompa/functionare brat min 3.010/max 6.020, tona/km min 600.000/max 1.200.000.Cantitati minime/maxime contract subsecvetkm minim 2.812.862, 50/maxim 5.625.725, ore la dispozitie min 8.515/max 17.030, ore functionare utilaj minim 7.653, 76/max 15.307, 51, ore functionare pompa/functionare brat min1.505/max 3.010, tona/km min 300.000/max 600.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 350, 000 si 48, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: L1 =134.000lei, L2=353.000lei. Daca oferta se face pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi egala cu suma loturilor pentru care se depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de L1 ? 8.899, 99 lei, L2 ?11.089, 99 lei. Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. - Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- daca partile convin, prin retineri succesive din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art 90 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director ing. Cristian Cioban, Inlocuitor Director Economic ec. Dorina Hasegan, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, ec. Gabriela Huidan, c.j. Florina Ciopaian, ec. Ionel Moldovan(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.
-Ofertantul va face dovada existentei licentei de transport marfa si persoane, valabila la data deschiderii ofertelor, precum si existenta copiilor conforme ale licentei de transport pentru fiecare tip de autovehicul, conform legii.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala cu valoarea estimata multiplicata cu 2 respectiv: L1=13.400.000 lei, L2= 35.300.000 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asociereaDaca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi cifra de afaceri va fi indeplinita raportandu-se la valoarea lotului cel mai mare pentru care se depune oferta.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp sim ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii efect.in ultimii 3 ani cont.val., perioade de pres serv, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autori. contra. sau clienti privati.Ofertantul va prezenta oblig cel mult 3 contr. avand ca obiect prest de serv duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani si a carui val sa fie egala cu cel putin val est L1=6.700.000 lei, L2=17.650.000 lei.Daca un ofertant va depune oferta pentru unul sau mai multe loturi exp. sim va fi indeplinita raportandu-se la val lotului cel mai mare pentru care se depune oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind exp sim se cumuleaza de la toti componentii asocierii.
Serv. prest se confirma prin prezent. unor certif/doc, consta. emise si contra. de beneficiarul contra prezentat, daca benef. nu este autori. contrac. se va prezenta Form.5 din Cap. III-Form.Exp sim poate fi precizata si in euro iar pt aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta de BNR
Capacitatea tehnica-Ofertantul trebuie sa aiba in dotare (proprie, asociere, sustinere tehnica, subcontractare) un numar minim de autovehicule conform capitolului 2 Caietul de sarcini.Ofertantul va face dovada verificarii ITP valabila la data deschiderii ofertelor pentru toate tipurile de autovehicule cuprinse in caietul de sarcini si pentru care depune oferta.Ofertantul va face dovada existentei certificarii ADR pentru autovehiculele de transport marfuri periculoase (valabile la data depunerii ofertelor).Ofertantul va face dovada autorizarii ISCIR pentru autovehiculele tip macara (valabile la data depunerii ofertelor).
Capacitatea profesionala Ofertantul va face dovada ca au angajati cucontract pentru program normal de lucru cu: minim 69 de cond auto si lucratori masinisti utilaje pt lotul 1, minim 42 cond. auto si lucratori masinisti utilaje pentru lotul 2.Daca oferta se va face pentru mai multe loturi cap prof se va raporta la lotul cel mai mare pentru care se depune oferta.Ofertantul va face dovada ca toti cond auto poseda permis de conducere valabil in functie de tipul autovehiculelor B, C sau E.Ofertantul va face dovada atestarii profesionale pentru fiecare conducator auto pentru fiecare tip de autovehicul condus de persoana respectiva (prezentarea unei copii dupa atestatul emis de ARR pentru fiecare conducator auto).Ofertantul va face dovada existentei certif ADR pentru cond autovehiculelor de transport marfuri periculoase (prezentarii unei copii dupa certif ADRa cond auto).Ofertantul va face dovada existentei autori.ISCIR pentru conducatorii autovehiculelor de tip macara.
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str. Barajului nr 6, loc. Tg. Mures, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri conform prevederilot legale. Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. Se va prezenta modelul de contract cadrusi subsecvent (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si prevederi ale legislatiei in vigoare (ca baza legala). La formularea obiectiunilor ofertantul va avea in vedere prevederile art. 36, alin.2, din HG 925/2006. Pentru fiecare lot va fi incheiat cate un acord cadru. Ofertantii castigatoriai acordului cadru vor stabiliti conform clasamentului rezultat in urma ofertelor depuse. Pentru ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TL de dep. a contestatiilor 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al A.C. pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal.Daca contestatia priv. documentatia termenul decurge de la data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer