Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport rutier marfuri in vrac


Anunt de participare numarul 2130/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Administrare a Domeniului Public Zalau
Adresa postala: Tudor Vladimirescu Nr. 74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450091, Romania, Punct(e) de contact: Judit Szlenka, Tel.0260617776, In atentia: Judit Szlenka, Email: [email protected], Fax: 0260617776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Directie generala in subordinea Cons. Local
Activitate (activitati)
Altele: reparatii si intretinere strazi, zone verzi, salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport rutier marfuri in vrac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: -local-mun. Zalau
-in afara mun. Zalau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport rutier marfuri in vrac (materiale de constructii) cu autobasculanta de 16 tone :
- in afara localitatii(trasnport materiale de la furnizor)
- in localitate(aprovizionarea punctelor de lucru)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60122130-9 - Servicii de transport cu vehicule adaptate la marfuri in vrac (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionare cu materiale de constructii a punctelor de lucru si a depozitelor de materiale
Valoarea estimata fara TVA: 181, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii cu plata facturilor la termen de 30 zile de la data emiterii acestora de catre furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- conform legislatiei in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG Nr.34/2006
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente pentru persoane juridice/fizice romane
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie de transport a societatii
- licenta de executie pentru fiecare mijloc de transport pe care ofertantul il va utiliza pentru indeplinirea contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: - numerar la casieria unitatii contractante- OP in contul Nr. RO58TREZ5615004XXX002259 Trezoreria Zalau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2007 11:00
Locul: Sediul DGADP, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.74
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei- cate un reprezentant al fiecarui ofertant care doreste sa participe(pe baza unui document de identitate si imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr.1, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 000000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile de la data comunicarii atribuirii contractului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGADP Zalau - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr.74, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450091, Romania, Tel.0260617776, Fax: 0260617776
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer