Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport rutier specializat de pasageri - Servicii de transport personal


Anunt de participare (utilitati) numarul 137787/30.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Puia, Tel. +40 213185258, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire este anexata anuntului de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala - autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 lit. d) din O.U.G. 34/ 2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport rutier specializat de pasageri - Servicii de transport personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Punct de Lucru ? Sector Oravita, Str. Closca, Nr. 29, Loc. Oravita, Jud. Caras - SeverinRuta: Oravita ? Lisava ? Ciudanovita
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 566, 351.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2012: Lot 1, 2 = 5 luni, valoare estimata 53.309, 40 lei fara TVA; Anul 2013: Lot 1, 2 = 12 luni, valoare estimata 132.270, 70 lei fara TVA; Anul2014: Lot 1, 2=12 luni, valoare estimata139723, 16 lei fara TVA; anul 2015: Lot 1, 2 = 12 luni, valoare estimata149256, 66 lei fara TVA; anul 2016: Lot 1, 2 =7 luni, valoare estimata91791, 16lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport personal pe ruta Oravita ? Lisava ? Ciudanovita, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1
An 2012: Distanta maxima estimata 11.730 Km, valoare estimata maxima 26.979, 00 leiDistanta minima estimata 11.362, valoare estimata minima 26.132, 60 lei;
An 2013 Distanta maxima estimata 28.290 Km, valoare estimata maxima 67.613, 10 leiDistanta minima estimata 27.278, valoare estimata minima 65.194, 42 lei;
An 2014 Distanta maxima estimata 28.198 Km, valoare estimata maxima 71.058, 96 leiDistanta minima estimata 27.094, valoare estimata minima 68.276, 88 lei;
An 2015 Distanta maxima estimata 28.014 Km, valoare estimata maxima 75.357, 66 leiDistanta minima estimata 26.910, valoare estimata minima 72.387, 90 lei;
An 2016 Distanta maxima estimata 16.146 Km, valoare estimata maxima 46.177, 56 leiDistanta minima estimata 15.778, valoare estimata minima 45.125, 08 lei;
Total acord cadru 2012-2016 Lot 1: Distanta maxima estimata 112.378 km; Valoare maxima estimata 287.186, 30 leiDistanta minima estimata 108.422 km; Valoare minima estimata 277.116, 90 leiLot 2
An 2012: Distanta maxima estimata 9.752 Km, valoare estimata maxima 26.330, 40 leiDistanta minima estimata 9.384 Km, valoare estimata minima 25.336, 80 lei;
An 2013 Distanta maxima estimata 23.092 Km, valoare estimata maxima 64.657, 60 leiDistanta minima estimata 22.080 Km, valoare estimata minima 61.824, 00 lei;
An 2014 Distanta maxima estimata 23.276 Km, valoare estimata maxima 68.664, 20 leiDistanta minima estimata 22.172, valoare estimata minima 65.407, 40 lei;
An 2015 Distanta maxima estimata 23.460 Km, valoare estimata maxima 73.899, 00 leiDistanta minima estimata 22.356 Km, valoare estimata minima 70.421, 40 lei;
An 2016 Distanta maxima estimata 13.616 Km, valoare estimata maxima 45.613, 60leiDistanta minima estimata 13.248 Km, valoare estimata minima 44.380, 80 lei;
Total acord cadru 2012-2016 Lot 2: Distanta maxima estimata 93.196 km; Valoare maxima estimata 279.164, 80 leiDistanta minima estimata 89.240 km; Valoare minima estimata 267.370, 40 lei
Valoarea estimata fara TVA: 566, 351.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: Lot 1:2.872 lei; Lot 2:2.792 lei ;Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cf. art. 86, al. 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original, conform cap. IV.4.3.C din Fisa de date;b) prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA (CUI 10254529, j40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan - in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3.C;c) numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie conform cap. IV.4.3.CSuma pe care autoritatea contractanta este obligata sa o retina ofertantului, din garantia de participare, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de catre acesta este de :2.872 pentru lotul 1; 2.792 pentru lotul 2 . Cuantumul: 5, 00% din valoarea totala maxima estimata fara T.V.A. a contractului subsecventAceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite din contracte pentru inchideri de mine
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12A din Sectiunea Formulare ? Declaratie privind eligibilitate ? in original
2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12B din Sectiunea Formulare ? in original
3. Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original
4. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul va completa Formularul 12C - din Sectiunea Formulare ? in original
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: -Nicu Popa - Director General-Marian Aretu ? Director General Adjunct
-Aurelian Voicu ? Director Tehnic
-Director Inchideri Mine ? Dorin Adam
-Director Economic ? Stefi Clarisa Musat
-Sef Serviciu Legislativ Contencios Juridic ? Alina Gajer
-Sef Serviciu Achizitii Publice ? Bianca Patrascu
-Control Financiar Preventiv ? Cristina Mihalache-Responsabil monitorizare achizitie ? Dragos Puia
-Sef Sector Oravita ? Stefan Clepan-Contabil Sef Sector Oravita ? Livia Cretu
-Responsabil Achizitii Publice - Sector Oravita ? Francisc Veres
-Responsabil cu executia contractului - Sector Oravita ? Cristian Colda
5.Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Formular 12G - din Sectiunea Formulare ? in original
6. Alte documente care insotesc oferta:
6.1.Date de identificare si contact despre ofertant - Formularul B2 din Sectiunea Formulare ? in original
6.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului - imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este
autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care
contine in mod expres limitele acestui mandat ? in originalNota: Intrucat procedura de atribuire se desfasoara integral on line documentele/ ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, in conformitate cu notificarea ANRMAP nr. 85 din data de 22.06.2012 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate in prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Certificatul constatator va fi
emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul
3. Autorizarea pentru prestarea serviciilor de transport personal - Ofertantii trebuie sa prezinte licenta de transport de persoane, eliberata de catre Autoritatea Rutiera Romana - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulNota: Intrucat procedura de atribuire se desfasoara integral on line documentele/ ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, in conformitate cu notificarea ANRMAP nr. 85 din data de 22.06.2012
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului de servicii solicitate, care sa cuprinda informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea acestora.Autoritatea contractanta solicita ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului sa detina minim urmatoarele calificari: persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane - minim o persoana; conducator auto- minim 1 conducator auto/traseu aferent lotului ofertat.
Pentru acestia se vor prezenta, in copie, urmatoarele documente:
a) atestatul profesional al persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier de persoane, vizat pentru anul 2012, eliberata de ARR;
b) atestate/permise de conducere/certificate de competenta profesionala ale conducatorilor auto pentru transport public de persoane;
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste a autovehiculelor de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciilor solicitate.Pentru fiecare autovehicul se vor prezenta, in copie, urmatoarele documente:
a) documente de proprietate, contract de leasing sau inchiriere;
b) carti de identitate ale autovehiculelor;
c) certificate de inmatriculare;
d) copie conforma a licentei de transport eliberata de ARR;
e) certificat de clasificare eliberata de RAR;
f) inspectia tehnica periodica;
g) asigurare RCA;
h) asigurare de persoane;
Autoritatea contractanta solicita prezentarea unei liste cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, care sa cuprinda informatii referitoare la: valoarea, perioada de prestare, denumirea beneficiarului (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).In cazul acestei cerinte, obligatorie este doar depunerea listei cu servicii similare prestate in ultimii trei ani, autoritatea contractanta nu impune vreun prag de indeplinit in vederea calificarii. In cazul in care ofertantul nu a mai prestat servicii similare in ultimii trei aniacesta va prezenta un document in care va mentiona acest fapt .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa accesarea in SEAP a propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata faptul ca ofertele clasate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare criptate in SEAP, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestia vor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care vor contine o noua oferta de pret.De asemenea, autoritatea contractanta va proceda in acelasi mod si in cazul in care ofertele clasate pe locurile 5 si 6 contin acelasi pret, pentru a putea stabili cele 5 oferte castigatoare in vederea incheierii acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str, Dionisie Lupu nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Fax: +40 213129146
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer