Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PENTRU SECTIA DE HEMODIALIZA


Anunt de participare numarul 145464/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: Ec.Stanculescu Corneliu, Tel. +40 241503255, In atentia: Ec.Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: +40 241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PENTRU SECTIA DE HEMODIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta" Sf.Apostol Andrei" Constanta , B-dul Tomis nr. 45 -Sectia de Hemodializa
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 190, 000 si 1, 530, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 3 (trei) contracte subsecventecu o durata de 12 luni fiecare si cu o valoare individuala estimata cuprinsa intre 396666 leisi 510000 lei .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PENTRU SECTIA DE HEMODIALIZA DIN FONDURI PE PROGRAM HEMODIALIZA .
CANTITATE MINIMA -700000 KM.
CANTITATE MAXIMA - 9000000 KM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PENTRU SECTIA DE HEMODIALIZA DIN FONDURI PE PROGRAM HEMODIALIZA .
CANTITATE MINIMA -700000 KM.
CANTITATE MAXIMA - 9000000 KM
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 190, 000 si 1, 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30600 Lei. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Conform art. 278 1 alin (1) autoritatea contractanta va retine suma de 5310 Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, candidatul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente ;Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente . Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr. Danut Capatina., Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Director Administrativ : Cristea Micu Renato;Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu; Consilier Juridic- Chivu Dafina; Medic Sef Clinica Hemodializa : S.L.Dr.Cimpineanu Bogdan; Serv.Achizitii : Ec.Furnica Marioara;
Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare . 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original /copie legalizata a acestui document pentru conformitate , in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul2.Documente care sa ateste autorizareasi acreditarea ofertantului , privindactivitatea care face obiectulprezentei proceduri de achizitie de servicii-contractantul sa aiba inobiectul de activitateserviciilecare fac obiectul acestei proceduri si sa fie autorizat sa presteze serviciile pe care le contracteaza pentru a indeplini conditiile legale de a obtine un contract.Actulnormativ care reglementeaza: Ordinul Ministerului Sanatatii nr.545/2004 publicat in Monitorul Oficial nr.472/2004 si OrdinulMinistrului Sanatatii nr. 805/2005 publicat in MonitorulOficialnr. 677/2005;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimul an de activitate, respectiv anul 2012 : se va prezenta cifra de afaceri deminim 1020000 lei pentru anul 2012 la un curs leu eurode 4, 4560?Documentul se va prezenta in original.
2.Bilantul contabil pe ultimul an de activitate respectiv anul 2012.Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta : Declaratie cucifra medie de afaceri globale pe ultimul an de activitate, respectivanul 2012 : se va prezenta cifra de afaceri deminim 1020000 leipentru anul 2012la un curs leu eurode 4, 4560?Documentul se va prezenta in original.Ofertantii vor prezenta : Bilantul contabil pe ultimul an de activitate, respectiv anul 2012.Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care sa atestepregatirea soferilorin acordarea primului ajutor. .Ofertantii vor prezenta in acest senscertificate de absolvire de cursde ambulantieriActul normativ care reglementeaza : Legea 95/2006 ?Lege privind reforma in domeniul sanatatiiDocumentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
2.Dovada detinerii in proprietate , leasing, inchiriere, precontract sau angajament ferma cel putin4 mijloace de transportnecesare deplasarii persoanelor hemodializate , adecvatepatrunderii in zonele greu accesibilein caz de ninsoriabundente , inundatii. Masinile trebuie sa fiedin gamamasinilorde terencu diferentialblocabilsi 6+ 1 locuri. Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
3. Ofertantul trebuie sa faca dovadadetineriiunui elicopter bimotorsau incheiereaunui contract, precontract sau angajament ferm in ceea ce privestepunerea la dispozitiea unui elicopterpentru o perioada de 36 de luni.Solicitarea de transport cu elicopterulurmeaza a fi facuta de catresocietateacastigatoare avand in vedere ca aceasta are obligatia de a transportain conditii de sigurantapacientii catreunitatea spitaliceascaindiferent de conditiilemeteorologiceDocumentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
4.Declaratie pe proprie raspundere privind- Lista principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte caoperatorul ec. a prestat servicii similareprin cel putin un contracta carui valoare a fost de minim 500.000 lei , insotita de certificate /documente , emisesau contrasemnate de catre o autoritatesau client beneficiar .
Documentul se va prezenta in original.
5.Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnicesi dotarile de care poate dispuneoperatorul economicpentru indeplinireacorespunzatoareacontractului de servicii. Documentul se va prezenta in original.
Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008 sau certificate echivalente, in vederea verificarii capacitatii ofertantului de a conduce, de a tine sub control si de a coordona calitatea ca o garantie a faptului ca acesteserviciiindeplinesc conditiile de calitate prescrise de o documentatie elaborata in conformitate ce standarde europene (EN) si internationale (ISO).Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta : Documente care sa atestepregatirea soferilorin acordarea primului ajutor. .Ofertantii vor prezenta in acest senscertificate de absolvire de cursde ambulantieri.Actul normativ care reglementeaza : Legea 95/2006 ?Lege privind reforma in domeniul sanatatiiDocumentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantii vor prezenta : .Dovada detinerii in proprietate , leasing, inchiriere , precontractsau angajament ferma cel putin 4mijloace de transportnecesare deplasarii persoanelor hemodializate , adecvatepatrunderii in zonele greu accesibilein caz de ninsoriabundente , inundatii. Masinile trebuie sa fiedin gamamasinilorde terencu diferentialblocabilsi 6+ 1 locuri. Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantii vor prezenta : dovadadetineriiunui elicopter bimotor sau sau incheiereaunui contract, precontract sau angajament ferm in ceea ce privestepunerea la dispozitiea unui elicopterpentru o perioada de 36 de luni.Solicitarea de transport cu elicopterulurmeaza a fi facuta de catresocietateacastigatoare avand in vedere ca aceasta are obligatia de a transportain conditii de sigurantapacientii catreunitatea spitaliceascaindiferent de conditiilemeteorologiceDocumentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantii vor prezenta : Declaratie pe proprie raspundere privind -Lista principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte caoperatorul ec. a prestat servicii similareprin cel putin un contracta carui valoare a fost de minim 500.000 lei , insotita de certificate /documente , emisesau contrasemnate de catre o autoritatesau client beneficiar .Documentul se va prezenta in original.Ofertantii vor prezenta : Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnicesi dotarile de care poate dispuneoperatorul economicpentru indeplinireacorespunzatoareacontractului de servicii. Documentul se va prezenta in original.Ofertantii vor prezenta : Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008 sau certificate echivalente, in vederea verificarii capacitatii ofertantului de a conduce, de a tine sub control si de a coordona calitatea ca o garantie a faptului ca acesteserviciiindeplinesc conditiile de calitate prescrise de o documentatie elaborata in conformitate ce standarde europene (EN) si internationale (ISO).Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati de societatile participante la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi operatori economicicare ofera preturi identice si sunt clasati pe primul loc , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591 , ,Romania, Tel. +40 0241503427, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer