Licitatie Publica - Servicii de transport rutier subproduse pasare
Anunt de participare numarul 74127/24.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Animalelor de Blana
Adresa postala: str. Intre Movile, nr1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540565, Romania, Tel.0265/243691, In atentia: d-lui Vaga Aurel, Email: [email protected], Fax: 0265243691, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Animalelor de Blana
Adresa postala: str. Intre Movile, nr1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540565, Romania, Tel.0265/243691, In atentia: d-lui Vaga Aurel, Email: [email protected], Fax: 0265243691, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Animalelor de Blana
Adresa postala: str. Intre Movile, nr1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540565, Romania, Tel.0265/243691, In atentia: d-lui Vaga Aurel, Email: [email protected], Fax: 0265243691, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare si crestere animale de blana
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport rutier subproduse pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: de la abator Avicola Brasov la SCDCAB Targu-Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul subperoduselor de pasare, mijloc de transport cu agregat frigorific
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
130 de tone
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 160 lei,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, OP sau chas
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf art 44 alin 1 si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitaea, neincadrerea in art 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, dovada achitarii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, dovada platii taxelor locale, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare CUI., autorizatie de functionare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cu declararea cifrei de afacerii pe ultimii 3 ani, ultimul bilant contabil depus si inregistrat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele prestari servicii in ultimii 3 ani, autorizatie de transport produse perisabile,
atestare ARR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: platibil la caseria unitatii, sau in cont RO 35BRDE270SV17514982700 BRD Tg.Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 12:00
Locul: Sediul SCDCAB Tg. Mures, str. Intre Movile, nr.1, Loc Targu-Mures, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii firmelor sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu-Mures
Adresa postala: str. justitiei, nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Targu-Mures
Adresa postala: str. George Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2009 15:54