Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport sef statie in statia Rahmanu


Anunt de participare (utilitati) numarul 137880/01.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Bdul Alexandru Lapusneanu nr.195A, bl.LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 041607581, In atentia: Oana Saizu, Email: [email protected], Fax: +40 241607552, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport sef statie in statia Rahmanu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Centrul de Exploatare Tulcea (str. Energiei nr.5A)- statia Rahmanu si retur
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport sef statie in statia Rahmanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini nr. 5421/24.05.2012
Valoarea estimata fara TVA: 31, 768.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
600 lei - Per. de valab.a garant.pt particip.: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constit a garant de particip care va fi accept: a) prin virament bancar sau printr-un instr. de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig., in cuantumul si pentru perioada prevaz.(90 zile). Nota: Garantia tb sa fie irevocabila. Instr de garant. tb sa prevada daca plata garant se va exec.: -conditionat, resp. dupa constat. culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b) OP conf de catre banca emitenta pana la data desch ofertelor. Cod IBAN RO54BUCU411592772511RO01 Alpha Bank Constanta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care op. ec. este IMM, pentru a putea beneficia de prev. L.346/2004, art. 16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a gar. de participare declaratie pe proprie raspundere, cf. Anexei nr. 1 din L. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM. GBE este de 10 % din pretul ctr fara TVA.1 GBE sub forma unui INSTRUMENT DE GARANTARE emis de o soc bancara sau de o soc de asig, avand o valabilitate care sa depaseasca cu 14 zile perioada de derularea prestarii serviciilor specificate in ctr. 2 GBE prin RETINERI SUCCESIVE din plata cuvenita pentru facturile partiale. Prestatorul are obligatia ca in termen de 7 zile de la data semnarii ctr sa deschida un cont de disponibil distinct, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului, in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada in termen de maximum 7 zile de la data constituirii.Pe parcursul indeplinirii ctr, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizitorul va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; transfer bancar cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular F 4)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 5)
(Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt Director Teodor Stoenescu si Director tehnic Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al Directorului, Director economic Octaviana Bejan, Sef Serviciu Buget Finante Contabilitate Valentina Vaju in calitate de inlocuitor al Directorului Economic, Consilier juridic Liliana Sava, Sef Serviciu Auto Ion Tifrea, Serviciul Comercial: Ion Tanasa, Oana Saizu, Maria Balta, Consuela Miron, Dragos Dulgheru.)
Cerinta nr. 2
-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 6)
-Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular F 7)Cerinta nr. 3
-Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatsi bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetele locale)
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetul consolidat general)
Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.
Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, solicitate la punctul III.2.operatorul economic are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste criteriile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care operatorul economic trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea (Formular F18). In cazul in care uzeaza de acest drept, la cererea comisiei de evaluare, operatorul economic are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea criteriilor de calificare, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta nr. 1
-Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect de activitate ?Alte transporturi terestre de calatori n.c.a.? (cod CAEN 4939).
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia, la solicitarea autoritatii contractante, sa prezinte certificatul in original sau in copie legalizata pentru conformitate numai in situatia in care a prezentat acest document in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat62.000 lei
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- (Formular F8)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
a) Declaratie privind dotarea cu autovehicule de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciib) Declaratie privind resursele de personal ale operatorului economic, care va cuprinde informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
a) Formular F 10
-Copie dupa certificatele de inmatriculare pentru autovehiculele cu care se efectueaza transportul, inclusiv pentru autovehiculul de rezerva
b) Formular F 11
-Copii dupa atestatele profesionale emise de Autoritatea Rutiera Romana pentru personalul care deserveste mijloacele de transport
Cerinta nr. 2
-Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca nivel minim unul sau mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat31.000 lei
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
? Declaratie (Formular F 12)Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 3
-Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire
-Declaratie (Formular F 13)
Cerinta nr. 4
-Informatii privind asociatii (daca exista)
Modalitatea de indeplinire
?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati. (Formular F 14)
In cazul asocierii(conform Formular F 14)
- fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate.- indeplinirea cerintelor minime privind situatia economico-financiara si capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului- grupul de operatori economici are obligatia de a legaliza asociatia in cazul in care aceasta este declarata castigatoare a procedurii de atribuire.
In cazul in care operatorul economic subcontracteaza parti din servicii ( conform Formular F 13):
daca este declarat castigator al procedurii de atribuire, la incheierea contractului de servicii cu autoritatea contractanta , va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul servicii.
Cerinta nr. 1
- Standarde privind sistemul de managementul calitatii.Certificat de atestare ISO-9001/2008 privind implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Oferta va include copie dupa documente emise de organisme acreditate, privind implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Acei ofertanti care au depus oferte admisibile, vor fi invitati sa participe la faza finala de licitatie electronica, potrivit prevederilor legale.1. Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei2. Eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/20063. Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa participe la licitatia electronica: -numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)-licitatia electronica va incepe la cel putin 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;
-durata unei runde: 1 (una) zi lucratoare; -autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica, prin invitatia de participare la licitatia electronica, durata unei runde de licitatie;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1812
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii legali ai operatorilor economici sau imputernicitii acestora in baza unei imputerniciri scrise din partea reprezentantului legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit in urma finalizarii prezentei proceduri avand ca obiect prestarea de transport sef statie in statia Rahmanu apartinand CN Transelectrica - Sucursala Constanta este de 31.768, 20 lei, reprezentand 7.123, 00 euro. Avand in vedere ca valoarea estimata pentru achizitia acestor servicii in anul 2012, cumulate pentru cele 8 sucursale ale CN TRANSELECTRICA si executiv, este superioara pragului de 125.000 euro, conform prevederilor legislatiei in vigoare in materia achizitiilor publice, autoritatea contractanta are obligatia de a aplica procedura de ?Licitatie deschisa?In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazutPentruvizualizarea fisierelor, incarcate in SEAP, semnate electronic, operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, shellSAFE Verify, program disponibil gratuit. (link: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA Bucuresti - Sucursala de Transport Constanta - juridic
Adresa postala: Bdul Alexandru Lapusneanu nr.195A, bl.LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel. +40 241607518, Email: [email protected], Fax: +40 241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer