Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport si cazare in vederea organizarii stagiilor de practica a elevilor in Germania, monitorizarii si evaluarii stagiilor si organizarii unui workshop, in cadrul proiectului Parteneriat transnational pentru stagii de practica mai atra


Anunt de participare numarul 95376/05.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL PATRONAL JUDETEAN IASI
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700055, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI TANASE, Tel.0232244129, 0744517569, In atentia: Savin Gabriela 0723612270, Email: [email protected], Fax: 0232244129, Adresa internet (URL): www.investesteinoameni-opjis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: ASOCIATIE PATRONALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport si cazare in vederea organizarii stagiilor de practica a elevilor in Germania, monitorizarii si evaluarii stagiilor si organizarii unui workshop, in cadrul proiectului Parteneriat transnational pentru stagii de practica mai atractive pentru elevi, in domeniul constructiilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza Servicii de transport si cazare in vederea organizarii stagiilor de practica a elevilor in Germania, monitorizarii si evaluarii stagiilor - echipa de monitorizare in Germania si organizarii unui workshop la Iasi la care vor participa partenerii transnationali, in cadrul proiectului Parteneriat transnational pentru stagii de practica mai atractive pentru elevi, in domeniul constructiilor, proiect cofinantat din Fondul Social European prin programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeste in oameni
Documentatia de atribuire se gaseste si pe pagina de internet www.investesteinoameni-opjis.ro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63511000-4 - Organizare de voiajuri cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 564, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 11.297, 00 leigarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare Proiect cofinantat din Fondul Social European prin programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeste in oameni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat, subcontractare - dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat *Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate, (original sau copie certificata conform cu originalul- formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine, valabile la data deschiderii ofertelor)*Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie certificata conform cu originalul- formulare tip emise de autoritati, valabile la data deschiderii ofertelor)
Certificat constatator - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii Certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (Fisa de informatii generale)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Certificat licenta turoperator
Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Recomandari din partea altor beneficiari / clienti
Informatii referitoare la echipamentele tehnice/mijloace transport - daca este cazul contractul de leasing sau inchiriere, in copie conform cu originalul
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, conducatori auto
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Informatiiprivindstandardele de asigurare a calitatii sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o recomandare pentru un contract similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:30
Locul: Iasi, Piata Unirii nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European Program Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013Axa prioritara 2 Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii Domeniul major de interventie 2.1. Tranzitia de la scoala la viata activa
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL IASI
Adresa postala: str. A. Panu nr. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL PATRONAL JUDETEAN IASI
Adresa postala: PIATA UNIRII NR.6, Localitatea: IASI, Cod postal: 700055, Romania, Tel.0232244129, Email: [email protected], Fax: 0232244129, Adresa internet (URL): www.investesteinoameni-opjis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer