Licitatie Publica - Servicii de transport si de incinerare deseuri medicale periculoase
Anunt de participare numarul 10152/16.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE ADULTI BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel.0235416440, In atentia: Ing. Aionitoaie Cezar, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spitaladultibarlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport si de incinerare deseuri medicale periculoase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SpitalulMunicipal de Adulti Barlad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transport si incinerare deseuri medicale periculoase, cod deseu 18.01, cod CPV 90122240-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90122240-2 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
49 tone anual
Valoarea estimata fara TVA: 224RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ridicarea deseurilor se face la 48 de ore.
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
3000 lei garantie de participare la licitatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Vaslui
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autorizatii de mediu, Autorizatii de functionare, Autorizatii ADR, Referatul tehnic privind autovehiculul utilizat ptr. transportul deseurilor medicale eliberat de un organism acreditat.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei ptr. asigurarile sociale de stat, Certificatul emis de Registrul comertului, Autorizatia ADR, Referatul tehnic privind autovehiculul utilizat, Autorizatia sanitara de functionare, Autorizatia de mediu privind incinerarea deseurilor medicale , Autorizatia de mediu privind transportul deseurilor medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil , incheiat la data de 30.06.2006 vizat si inregistrat de organele competente, scrisori de bonitate, Scrisoare de garantie bancara ptr. participarea la licitatie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Declaratie privind efectivemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: De achitat la casieria spitalului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 10:00
Locul: Spitalul Municipal de Adulti Barlad-str. Republicii , nr. 300, jud. Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti numiti cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Anual
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
ANRMAP
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu , nr. 38 , sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010001, Romania, Tel.0213199565 int.123.210, Email: [email protected], Fax: 0213199565int. 123.210, Adresa internet (URL): www. anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
3 zile pentru primire contestatii si 5 zile pentru raspuns.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Spitalul Municipal de Adulti Barlad, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel.0235416440, Email: [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spitaladultibarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 10:46