Licitatie Publica - Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul Sectiilor teritoriale ale ACCU
Anunt de participare numarul 72733/26.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Iuliu Hatieganu, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile Sandulescu, Tel.021/636.35.71/30, 0729.880.263, Email: [email protected], Fax: 021/334.42.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica
Activitate (activitati)
Altele: Prestari Servicii Funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport si depozitare pamant din lucrarifunerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul Sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sectiile teritoriale ale ACCU
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 180, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pentru anul 2009 max.540.000 lei, pentr anul 2010 max. 792.000 lei, pentru anul 2011 max. 876.000 lei, pentru anul 2012 max. 972.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport si depozitare pamant din lucrarifunerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul Sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport si depozitare pamant din lucrarifunerare subterane si supraterane, moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul Sectiilor teritoriale ale ACCU
Valoarea estimata fara TVA: 3, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare -3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie de eligibilitate
b) declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art 181 din OUG 34/2006
c) certificat de inregistrare
d) certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generaleb)ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)fisa privind experienta similarab)recomandare
c)informatii privind dotarile cu utilaje
d) informatii privind dotarile cu personal
e)contracte cu gropi de gunoi ecologice/autorizate
f)document emis de Presedintele ANRSC prin care s-a eliberat licenta clasa I pentruserviciul public de salubrizare al localitatilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Cumparare de la sediul ACCU pe baza de imputernicire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 10:30
Locul: Str. Iuliu Hatieganu nr.1, sector4, Bucuresti - Birou Director
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantiloravand asupra lor imputernicire si copie dupa CI/BI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile , in baza art. 272 conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Iuliu Hatieganu, nr.1, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.021/636.35.71, Fax: 021/334.42.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2009 14:20