Licitatie Publica - servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz , deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU
Anunt de participare numarul 81991/14.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Str. Iuliu Hatieganu, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile Sandulescu, Tel.636.35.71/30, 0729.880.263, Email: [email protected], Fax: 334.42.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii funerarare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz , deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ACCU - sectiile teritoriale ale A.C.C.U LOTUL 1 - 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane, moloz , deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1 =155000 lei
lotul 2 =190000 lei
lotul 3 = 190000 lei
lotul 4 =155000 lei
lotul 5 =53000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 743, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lotul 1 =800 leilotul 2 = 950 leilotul 3 = 950 leilotul 4 =800 leilotul 5 = 270 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 1 % DIN VAL. CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie de eligibilitateb) declaratie privind neancadrarea in situatii prevazute la art, 181 din OUG 34/2006
c)certificat de inregistrared)certificat constatator emis de ORC
e)document emis de Presedintele ANRSC prin care s-a eliberat licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare al localitatilorf) autorizatie de lucru - cf. H.C.G.M.B.nr.146/2005si 147/2005
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generale
b) ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
c)cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani:
- Lotul 1 mai mare sau egal cu 400000 lei,
- Lotul 2 mai mare sau egal cu 500000 lei,
- Lotul 3 mai mare sau egal cu 500000 lei,
- Lotul 4 mai mare sau egal cu 400000 lei,
- Lotul 5 mai mare sau egal cu 150000 lei,
Pentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi cerintele privind , ,Cifra medie anuala de afceri" se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa privind experienta similarab) recomandareLista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani a caror valoare insumata sa fie:
- Lotul 1 mai mare sau egal cu 150000 lei,
- Lotul 2 mai mare sau egal cu 160000 lei,
- Lotul 3 mai mare sau egal cu 1600000 lei,
- Lotul 4 mai mare sau egal cu 150000 lei,
- Lotul 5 mai mare sau egal cu50000 lei,
Pentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi cerintele privind , ,Experienta similara" se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferta.
c) informatii privind dotarile cu utilajed) informatii privind dotarile cu personale) contracte cu gropi de gunoi ecologice /autorizatef) certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001
g) Certificate emise de organisme independente care atesta Sistemul de Management de Mediu ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 10:30
Locul: Sediul ACCU din str. Iuliu Hatieganu Nr.1, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor avand asupra lor imputernicire si copie dupa CI/BI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Adm. si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile, in baza art.256 (2) alin. 1 lit a
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv, Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. iuliu Hatieganu nr.1 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.021/6363571, Fax: 021/3344254
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 15:24