Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alte resturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU


Anunt de participare numarul 50054/18.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Iuliu Hatieganu, nr.1, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile Sandulescu, Tel.636.35.71/30, 0729.880.263, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie locala
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport si depozitare pamant din lucrari funerare subterane si supraterane , moloz, deseuri si alteresturi vegetale din cadrul sectiilor teritoriale ale ACCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sectiile teritoriale ale ACCU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servii de transport si depozitare pamant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90120000-4 - Servicii de eliminare a deseurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport si depozitare pamant
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz. de noi serv.sim.conf. art 122 lit.j din OUG nr.34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.06.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conf. art.44 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea
b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la stat inclusiv cele locale
c) certificat de inregistrare
d) certificatconstatator emis de ORC
e)licenta transport gunoi eliberata de Primariile de sector si SAI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)fisa de informatii generale - cifra de afaceri mediepe ultimii 3 ani = 3000000 lei
b) ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) experieta similara - se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prest serv similare in val de 1000000 lei
b) recomandare - se vor prez recomandari de la partenerii de contracteprezentate in fisade prezentareprivind experientasimilarac)inf. privind dotarile specifice
d)inf privind dotarile cu personal
e)cerificate emise deorganisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii - ISO 9001
f) certific emise de organisme independente care certifica sistemul de management de mediu - ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S248-303794 din 21.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: cumparare de la sediul ACCUpe baza deimputernicire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor conformart 17/HG1660/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curteade Apel , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sect 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. OUG 34/2006 cu modific si complet ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul JuridicContencios Administrativ, cauze comerciale
Adresa postala: Str Iuliu Hatieganu, nr.1, sec 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.6363571, Fax: 3344254
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer