Licitatie Publica - Servicii de urmarire a executiei (dirigentie de santier) pentru obiectivul Modernizare drumuri de rocada, Municipiul Targu Jiu
Anunt de participare numarul 69110/19.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: Tudorel Neacsu, Tel.0253 211661, Email: [email protected], Fax: 0253 214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de urmarire a executiei (dirigentie de santier) pentru obiectivul Modernizare drumuri de rocada, Municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Tg Jiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Urmarirea executiei lucrarilor de modernizare drum de rocada, lucrari constand in modernizare 14, 75 km drum de centura si intocmirea cartii tehnice a constructiei. Valoarea estimata a lucrarilor ce se vor urmari este de 56.530.174 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Urmarirea (dirigentie de santier) a executiei lucrarilorde modernizare drumuri, lucrari constand in modernizare 14, 75 km drum de centura si intocmirea cartii tehnice a constructiei. Valoarea estimata a lucrarilor ce se vor urmari este de 56.530.174 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 280, 778RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 5000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene 98% si bugetul de stat 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere prezentat la deschiderea ofertelor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, certificat constatator O.R.C., certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, bilanturile contabile, rapoartele de audit, rapoartele cenzorilor si contul de profit si pierderi pentru anii 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani echivalentul a minim 100.000 euro, media profitului operational pe ultimii 3 ani sa fie pozitiva. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, fisa de experienta similara, recomandare, copii parti din contracte similare, recomandari emise de beneficiari din care sa rezulte valoarea lucrarilor dirigentate, declaratie privind efectivele de personal si personalultehnic de specialitate, certificate de atestat pentru responsabili tehnici cu executia, copie contracte si C.V-uriR.T.E., certificat ISO 9001 sau echivalent, informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea a cel putin 2 contracte de urmarire lucrari, cu activitati in infrastructura de transport si lucrari edilitare. Valoarea lucrarilor urmaritein cadrulfiecarui contract sa fie fost mai mare de 5.000.000 euro din care minim 4.000.000 euro lucrari de infrastructura de transport si minim 1.000.000 euro lucrari tehnico edilitare. Pentru contractele exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Pentru anul 2008 se va lua in considerare rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii anuntului de participare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul Primariei municipiului Targu Jiu, nr. RO27TREZ33624510220XXXXX deschis la Trezoreria Targu Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria municipiului Targu Jiu, Bd. C. Brancusi, nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul Operational Regional Axa 2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Craiova, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios, Primaria Targu Jiu
Adresa postala: Bd. C. Brancusi, nr. 19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Tel.0253213317, Fax: 0253214878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 16:15