Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare a mijloacelor de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 117443/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala deTransport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare a mijloacelor de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statiile de transformare ale S.T. Bacau: Roman Nord- Cordun str.Plopilor nr.1 jud. Neamt; FA Iasi, com.Rediu, str. Valea Lupului DN 28 jud.Iasi siBacau Sud, Comuna Letea Veche, jud Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea cu tensiune marita a mijloacelorde protectie electroizolante din dotarea statiilor de transformare si a personaluluioperativ: detectoare de tensiune, prajini electroizolante, manusi electroizolante I.T. si cizme electroizolante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356100-9 - Servicii de control tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea cu tensiune marita a urmatoarelor mijloacede protectie electroizolante din dotarea statiilor de transformare si a personaluluioperativ: detectoare de tensiune, prajini electroizolante, manusi electroizolante I.T. si cizme electroizolante, cu respectarea tipurilor, cantitatilor si a periodicitatilor mentionate la cap.8 alcaietului de sarcini, sect IV din documentatia de atribuire, atasata in "Documentatie si clarificari".
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 500 lei, fara TVA, valabila pana in data de 11.07.2011, garantia de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. care dovedesc sit. pers. a op. ec.
-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formular 2, insotit de certificatele const. privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu preved in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autorit compet din tara in care op ec este rezident)- copii lizibile, cu stampila si semnat reprezent legal al op ec, valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
-Declaratie- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 23.
-Inf. generale - formularul 3.
Doc. care dovedesc capacit de exercit a activitatii profes
1.Pt. pers. fizice/juridice romane: -CertificatConstatator emis de ORC-dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate siCertificat de inregistrare- copie certific pt conformit cu orig, cu semnatura si stampila reprezent legal al op ec.
-Atestat ANRE tip ?A? ?copie
2) Pentru persoane fizice/juridice straine: a) Atestat ANRE tip ?A? ?copie
b) Pentru pers fizice/juridice straine-doc edificat care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica cf cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie conform cu originalul, cu semnatura si stampila reprez legal, insotite de traducerea autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu dotarile necesare prestarii serviciului(laborator dotat corespunzator capabil sa furnizeze nivelul de tensiune cuprins intre 5 ? 695kV c.a.; aparatele de masura cu verificare metrologica in termen; mijloc de transport corespunzator- Formular 9-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? si anexa la acesta;
2. O lista, cu minim 1 contract de servicii similare, propriu, efectuat in ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la: obiectul si numarul contractului similar, perioada de prestare, beneficiar, indiferent daca acesta din urma este autoritate contractanta sau client privat- formular 8-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? si anexa la acesta insotit de: copie dupa paginile din contract care contin informatiile solicitate;
3.Documenteprivind functionareasistemului de management al calitatii, emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management alcalitatii (SR EN ISO 9001;2008, sau echivalent). Se demonstreaza prin prezentarea certificatuluisistemului de management al calitatii, sau echivalent ? in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic4.Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit tehn si/sau profes cu respect OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezentarea unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.07.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CNTEE Transelectrica SA Bucuresti, prin Programul anual al achizitiilor publice / 2011, stabileste centralizat, procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica, pentru cele 8 Sucursale de Transport cat si pentru Executiv, functie de necesitatile acestora.Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este ?licitatie deschisa?, fiecare sucursala urmand sa-si organizeze procedura la nivel local in scopul maririi gradului de concurenta si de transparenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer