Licitatie Publica - SERVICII DE VERIFICARE A PROIECTULUI TEHNIC AFERENT OBIECTIVULUI DE INVESTITII «INFRASTRUCTURA DE CERCETARE ELI-NP (Extreme Light Infrastructure ? Nuclear Physics)»
Anunt de participare numarul 128699/23.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: IOAN IONUT STEFAN, Tel. 021.404.23.18, Email: [email protected], Fax: 021.404.23.93, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE VERIFICARE A PROIECTULUI TEHNIC AFERENT OBIECTIVULUI DE INVESTITII «INFRASTRUCTURA DE CERCETARE ELI-NP(Extreme Light Infrastructure ? Nuclear Physics)»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sunt supuse verificarii tehnice:
- documentatia tehnica de proiectare necesara obtinerii autorizatiei de construire;
- documentatiile tehnice si detaliile de executie sub forma de planse, breviare de calcul, caiete de sarcini, scenarii, necesare pentru constatarea respectarii cerintelor impuse;
- modificarile efectuate pe perioada implementarii proiectului prin dispozitii de santier ale proiectantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 14.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind participarea cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Cifra medie de afaceri anuala in ultimii 3 aniBilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. si Lista princip. prest. de serv. sim. realizate in ultimii 3 ani; 1 sau mai multe ctr. prest.serv. sim.; Lista cu pers. de conducere si pers. respons. pt. indepl. ctr.
- Expert cheie 1: verif. de pr./coordonator echipa verif. de pr.
Cerinte minime:
?dipl.de licenta in dom.c-tiilor, arh. sau similare;
?atestare de verif. de pr. si legitim. vizata la zi?min.10 ani de experienta ca verif. de pr.
- Experti: verif. de pr. pt. dom.c-tii si arhitectura: A1, A2, Af, B, C, D, E si F. urmatoarele specialitati:
? rezistenta si stabilitate;
? siguranta in exploatare;
? securitate la incendiu;
? igiena, sanatate si mediu;
? economie de energie si izolare termica;
? protectie impotriva zgomotului
- Experti: verif. de pr. pt. inst. A, B, C, D, E, F
urmatoarele specialitati:
? inst. sanit.: int., ext. de alim. cu apa, ext. de canalizare, de stingere a incendiilor;
? inst. termice: de incalzire, de ventilare, de climatizare si frig, de prevenire a incendiilor (inst. de termo-ventilatie si purificare a aerului care tb. sa asig. mentinerea clasei de curatenie la parametrii proiectati la "camerele curate" si mentinerea temp. si umiditatii in tolerantele spec.);
? inst. gaze: int. si ext. de gaze naturale si lichefiate;
? inst. elec.Cerinte min. pt. fiecare poz.:
?dipl.de licenta in dom. c-tiilor, arh. sau similare;
?atestare de verif. de pr.;
?min.5 ani exp. ca verif. de pr.ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie de cel putin 700.000 lei.Minim 7 specialisti, cu experienta de 10 si respectiv 5 ani ca verificatori de proiecte.NOTA: Atunci cand contractele ce urmeaza a fi atribuite sunt de o complexitate deosebita, pentru indeplinirea acestora autoritatea contractanta poate stabili ca fiind necesara impunerea unui numar de ani pentru experienta profesionala superioara celei mentionate in Notificarea ANRMAP nr. 67 din 22.03.2011 publicata in SEAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D81
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 13:00
Locul: Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bd.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.76, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic IFIN-HH
Adresa postala: Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud. Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. 021.404.23.18, Fax: 021.404.23.93, Adresa internet (URL): www.nipne.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 20:13