Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare instalatii de detectare incendiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 79222/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207120, In atentia: Secretariat, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare instalatii de detectare incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Statia Gutinas 400/220/110kV- sat Gutinas, com. Stefan cel Mare, jud.Bacau
Statia Dumbrava 220/110 kV- sat Dumbrava Deal, com. Savinesti, jud.Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul serviciului estementinerea in stare de functionare a instalatiei de detectare si alarmare la incendiu, precum si a instalatiei de stins incendiudin statiileDumbrava si Gutinas in orice conditii meteo si remedierea eventualelor defectiuni aparute, in condiitiile Legii 307/2006si OMAI 163/2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea contractului include servicii de: -intretinere curenta care se vor efectua o data la 3 luni
-revizie generala care se vor efectua odata la 6 luni;
-interventie accidentala carese vor realiza la solicitarea autoritatii contractante cu respectarea prevederilor caietului de sarcini si a normelor in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1200 lei, fara TVA, valabila 60 de zile; garantia de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A ST Bacau); Certificat emis de Registrul Comertului si formular 12B ST Bacau (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ); confirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor (se vor prezenta originale sau copii legalizate, cu stampilasi semnatura reprezentantului legal autorizat sa semneze oferta al operatorului economic). Daca aceste documente nu acopera toate situatiile, de mai sus, pentru situatiile neacoperite autoritatea contractanta va accepta o declaratie autentica data in fata unui notar public.
Pentru persoane fizice/ juridice romane/straine-documente emise deOficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, care sa ateste: inregistrarea (copie), obiectul de activitate (certificat constatator prezentat in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eliminatorii:
-Certificat de atestare persoane juridice care executa, verifica, intretin si/sau repara sisteme si instalatii de detectie si alarmare la incendiu eliberat de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila- in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;
-Autorizatie pentru verificarea functionarii si intretinerii instalatiilor de avertizare incendii, eliberata de catre Comisia Nationala pentru Controlul Activitatii Nucleare (CNCAN)-copie;
Alte cerinte:
-Declaratie care sa contina informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile pentru indeplinirea, insotita de : C.V.-uri; certificat de atestare profesionala pentru personalul care va efectua prestatiaconform caietului de sarcini, eliberat de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila;permis de exercitare a activitatii nucleare in instalatiile de avertizare incendiu, eliberat de CNCAN;
- o lista, cu minim 3 contracte de service incheiate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandarile acestora sau certificatul emis conform HGR 1337/2006.
-operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190.-Certificatul sistemului managementului calitatii al operatorului economic in copie. In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul solicitat se accepta un document prin care firma de certificare precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat. Operatorul economic are obligatia de a depune, ulterior, la autoritatea contractanta copia documentului de certificare obtinut.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: P economic n= (P ec min / P ec ofertat n) x 100
2.
Timpul de remediere
30%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer