Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE VERIFICARE, INTRETINERE, REMEDIERE DEFECTIUNI, SI INCARCARE STINGATOARE , SISTEME DE AVERTIZARE SI ALARMARE PSI , SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT VIDEO


Anunt de participare (utilitati) numarul 53276/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Punct(e) de contact: Hajni Crisan, Tel.0752115131, Email: [email protected], Fax: 0269830283
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE VERIFICARE, INTRETINERE, REMEDIERE DEFECTIUNI, SI INCARCARE STINGATOARE , SISTEME DE AVERTIZARE SI ALARMARE PSI , SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT VIDEO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform caiet sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot. 1: - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI DE STINGERE A INCENDIILOR- VERIFICAT SISTEME SI INSTALATII DE AVERTIZARE SI ALARMARE PSI, Lot. 2: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT VIDEO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.1)
50343000-1-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1: - SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI DE STINGERE A INCENDIILOR- VERIFICAT SISTEME SI INSTALATII DE AVERTIZARE SI ALARMARE PSI, Lot. 2: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT VIDEO
Valoarea estimata fara TVA: 302, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de part.: SERVICII - ECHIPAMENTE DE STINGERE A INCENDIILOR 2.000 lei; VERIFICAT SISTEME PSI 650 lei; SERVICII - ECHIPAMENT VIDEO - 350 leiGarantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la primirea acestora.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Certificate constatatoare privind taxele si impozitele catre stat si consiliul local. Declaratie privind neincadrarea in situatiile din art. 181/OUG 34/2006. Cert. emis de reg. comertului.Autorizare M.I.R.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale. Lista principale prestari. Recomandare. ISO - pt. serv. verificare, intretinere, remediere stingatoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de intentie la nr. 0269/830283; Se achita numerar sau prin virament bancarin contul RO41 RNCB 4220 0000 7906 0001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS MEDIAS, str. Lucian Blaga nr. 9, Serv. Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131046, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: str. I.C. Brateanu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810286, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre documentul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS - Medias
Adresa postala: str. Lucian Blaga nr. 9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Tel.0752115131, Fax: 0269/830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer