Licitatie Publica - Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat
Anunt de participare (utilitati) numarul 135946/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala de Transport Constanta-Serviciul Comercial, Tel. +40 241607505, In atentia: Maria Balta, Email: [email protected], Fax: +40 241607550, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile autoritatii contractante indicate in caietul se sarcini
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in verificarea, intretinerea si repararea aparatelor de aer conditionat din dotarea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? zona Constanta
-verificare, intretinere 101 aparate aer conditionat-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 350
-valoare estimata piese de schimb: 13.750 lei (valoare inclusa in valoarea estimata a contractului)
Valoare estimata lotul I-27.550 lei
Lotul 2 ? zona Tulcea
-verificare, intretinere 32 aparate aer conditionat-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 150
-valoare estimata piese de schimb: 5.250 lei (valoare inclusa in valoarea estimata a contractului)
Valoare estimata lotul II-10.600 lei
Lotul 3 ? zona Galati
-verificare, intretinere 48 aparate aer conditionat-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 116
-valoare estimata piese de schimb: 5.200 lei (valoare inclusa in valoarea estimata a contractului)
Valoare estimata lotul III-10.500 lei
Valoarea estimata fara TVA: 48, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii /Prdin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular F 3 din Modele de Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 3-1 din Modele de Formulare).
Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea (aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt:
Director: Teodor Stoenescu
Director tehnic: Marian Vaju-in calitate de inlocuitor al Directorului
Director economic: Octaviana Bejan3.Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 4 .1 din Modele de Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006(Formular F 4 .2 din Modele de Formulare)5.Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).
Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.
Din Cerificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de platain luna anterioara depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Certificatul Constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
In cazul in care Certificatul Constatator se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze
3.Informatii privind asociatii( daca exista)
1. Certificat de atestareISO-9001:2008sau echivalent
2. Certificat de atestare ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibileb)Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei.c)Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. b) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 si 36?1 din HGR 925/2006;d) Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi.e)Dupa runda de reofertare, toti participanti indiferent de pozitia in clasament, au obligatia ca in termen demaxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1619
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, solicitate la punctul III.2., operatorul economic are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste criteriile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formular F 8 din Modele de Formulare).B.Alte precizari despre licitatia electronicaAutoritatea contractanta(AC) va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006;In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse, au pretul total cel mai mic identic, in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, AC va solicita, in termen de 3 (trei) zile lucratoare, o noua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut. Propunerile financiare, in plic inchis, se vor depune la sediul AC specificat in prezenta documentatie.C.Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconformasau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 36?1, art. 37, art.79.D.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibile.E. Valoarea estimata a contractului suspus procedurii de atribuire este 48.650 lei. Avand in vedere ca la nivel de companie Transelectrica, in anul 2012 valoarea estimata a contractelor / cod CPV 50730000-1 depaseste 125.000 euro, conform OUG 34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a aplica procedura de Licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Transelectrica S.A.Bucuresti - Sucursala de TransportConstanta-Consilier juridic
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr 195 A, Bl. LAV1 , parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel. +40 241607518, Email: [email protected], Fax: +40 241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 13:03