Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat


Anunt de participare (utilitati) numarul 142999/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Societate administrata in sistem dualist - Sucursala de Transport CONSTANTA, Tel. +40 241607511, In atentia: Serviciului Comercial ? dna Maria Balta, Email: [email protected], Fax: +40 241607553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile autoritatii contractante indicate in caietul se sarcini
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in verificarea, intretinerea si repararea aparatelor de aer conditionat din dotarea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat zona Constanta
-verificare, intretinere 128 aparate aer conditionat ? 2 revizii
-reparatii aparate aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 400
Lotul 2 - Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat zona Tulcea
-verificare, intretinere 49 aparate aer conditionat? 2 revizii-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 200
Lotul 3 - Servicii de verificare, intretinere si reparare aparate de aer conditionat zona Galati
-verificare, intretinere 51 aparate aer conditionat? 2 revizii-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 150
Cantitatea totala: -verificare, intretinere 228 aparate aer conditionat? 2 revizii-reparatii ap. aer conditionat: nr.ore manopera reparatii 750
Valoarea estimata fara TVA: 55, 556RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant. de participare: 1.111, 12 lei(Lot 1?616, 12 lei+Lot 2?259, 96 lei+Lot 3?235, 04 lei)-50% pt.IMM, daca se prezinta documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004-Formular F 15 din Modele de Formulare).Ptr.garant. depusa in euro, echivalentul leu/ eurose va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 lucratoareinainte de data limita de depunere aofertelor.a) Perioada de valab. a garant. pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: depunerea la sediul autoritatii contractante: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765 Raiffeisen Bank Constanta, instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat (Formular F 2 din Modele de Formulare).In cazul in care mai multi operatori economici depun o oferta comuna ( asociatie), atat intreaga asociatie, cat si fiecare membru al asociatieitrebuie sa se incadreze in categoria IMM. In acest senstoti membrii asociatiei vor trebui sa depuna documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004.Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea estimata a Lotului 1, a Lotului 2 si a Lotului 3 nu se incadreaza in prevederile art.278?1 din OUG 34/2006. 10 % (5 % pt. IMM)din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retinere din sumele datorate pentru facturi (In acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 /2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului), conform Sectiunea Clauze contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: surse proprii .Modalitati de plata: prin transfer bancar cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular F 3 din Modele de Formulare)
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 4 din Modele de Formulare).
Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea (aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt:
Director: Vaju Marian
Director tehnic: Balta Niculae
Director economic BejanOctaviana
Sef Serviciu Buget Finante Contabilitate: Vaju Valentina
Serviciul Comercial: Tanasa Ion, Balta Maria, Dulgheru Dragos, Consuela Miron
Sef Serviciul Patrimoniu Administrativ: Sanda Pascu
Serviciul Patrimoniu Administrativ: Aurelian Olaru
Consilier juridic Sava Liliana
Sef Serviciu CMSSM: Anicai Eugen
3.Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 5 din Modele de Formulare)
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006(Formular F 6 din Modele de Formulare).
5.Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).
Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.
Din Cerificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de platain luna anterioara depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale emis conf.Legii 26/1990, sau documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul Constatator/documentele edificatoare trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul Constatator/documentele edificatoare trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatorul economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC/din documentelele edificatoare. In cazul in care Certificatul Constatator/ documentele edificatoare se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator/documetele edificatoarein original sau copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Informatii privind asociatii( daca exista)
-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare, conform Anexei nr.2 la Ord.Presedinte ANRMAP nr. 509/2011.
-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf.OUG 34/2006art.190(3) .
Modalitatea de indeplinire
Declaratie ( Formular F 9 din Modele de Formulare)
2.Partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze
Modalitatea de indeplinire
Declaratie ( Formular F 8 din Modele de Formulare)
1.Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie ( Formular F 7 din Modele de Formulare). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
1.Standarde de management de mediu care sa confirme certificarea sistemului de management al mediului (ISO-14001:2005sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
Copie dupa documente emise de organisme acreditate.
1.Standarde de asigurare a calitatii care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (ISO-9001:2008sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
Copie dupa documente emise de organisme acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibileb)Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei.c)Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. b) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 si 36?1 din HGR 925/2006;d) Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi.e)Dupa runda de reofertare, toti participantii indiferent de pozitia in clasament, au obligatia ca in termen demaxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2111
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2013 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, solicitate la punctul III.2., operatorul economic are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste criteriile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formular F 10 din Modele de Formulare).B.Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconformasau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 36?1, art. 37, art.79.C.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibile.D. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, au pretul total cel mai mic egal, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici, in termen de 48 ore, o noua propunere financiara, in plic inchis.In acest caz oferta castigatoare va fi desemnata cea cu pretul cel mai scazut depusa in plic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Societate administrata in sistem - Sucursala de TransportConstanta-juridic
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr 195 A, Bl. LAV1 , parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel. +40 241607518, Email: [email protected], Fax: +40 241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer