Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare, intretinere si reparare echipamente video si Sisteme de avertizare si alarmare PSI


Anunt de participare (utilitati) numarul 106272/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, Tel. 0269830283, In atentia:  Popa Elena, Email:  [email protected], Fax:  0269805133, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare, intretinere si reparare echipamente video si Sisteme de avertizare si alarmare PSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Medias, Tg.Mures, Ploiesti, Craiova, com. Horea (Neamt).
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile se achizitioneza in vederea efectuarii verificarilor tehnice periodice, asistenta tehnica, service, remedierea defectiunilorpentru echipamentele video si sistemele de avertizare si alarmare P.S.I. aflate in dotarea Sucursalei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50343000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului video (Rev.2)
50413200-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatiilor specificate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de - Lot 1:300lei, Lot 2:300 lei;Garantie de buna executie va fi de 7% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificat de O.U.G. 76/2010; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006, art. introdus de O.U.G. 76/2010;Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor, 03.09.2010, original sau copie legalizata;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie xerox;Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, 03.09.2010;
Declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (Anexa 1 la Legea 346/2004)Declaratie pe propria raspundere privind privind indeplinirea cerintelor minime de calificare, (daca e cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani: Ofertantul va prezenta cel putin un contract de servicii de reparatii si intretinere echipamente video si sisteme de avertizare P.S.I., in vederea demonstrarii exper. similare;
Certificat de atestare, eliberat de I.G.S.U., ptr. verificare si intretinere sisteme de semnalizare si alarmare in caz de incendiu, sau echivalent.
Licenta de functionare, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru intretinere sisteme de alarma, sau echivalent.
Declaratie pe propria raspundere privind personalul autorizat sa efectueze serviciile solicitate;
Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent), in termen de valabilitate;Certificatul ISO 14001, sau echivalent, in termen de valabilitate;Informatii privind subcontractantii;Angajament ferm privind sustinerea tehnica, incheiat in forma autentica, insotit de Declaratia de eligibilitate a sustinatorului, (daca e cazul);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 12:00
Locul: Sediul S.I.R.C.O.S.S. Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810285, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut. contr. considerat nelegal.Daca contestatia priveste doc. de atribuire publicata in S.E.A.P. data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala:  str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269/805151, Email:  [email protected], Fax:  0269/830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer