Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare metrologica periodica si reparare contoare de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 137626/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APATERM S.A.GALATI
Adresa postala: Str.Crizantemelor, nr.6, Localitatea: Galati, Cod postal: 800351, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Magearu, Tel. +40 236473100, In atentia: Jenica Cuvinciuc, Email: [email protected], Fax: +40 236465550, Adresa internet (URL): www.apatermgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare metrologica periodica si reparare contoare de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: in laboratoarele de verificare metrologica ale operatorului economic
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare-verificare metrologica periodica si reparare contoare de energie termica.
Valoarea minima de 777725 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), valoare estimata pana la data de 31.12.2012.Iar valoarea maxima de 905942 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv 128217 lei pentru perioada 01.01.2013-30.04.2013, conf.art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de Sarcini si anexe
Valoarea minima a intervalului(777725 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pana la data de 31.12.2012, iar valoarea maxima(905942 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv 128217 lei pentru perioada 01.01.2013-30.04.2013.
Valoarea estimata fara TVA: intre 777, 725 si 905, 942RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu prevederile art.6 din HGR 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de particip. este de 15552lei sau in cazul in care se depune oferta pe o parte din loturi astfel: lot1=11693lei; lot2=337lei; lot3=1685lei; lot4=1025lei; lot5=7lei; lot6=7lei; lot7=798lei.Perioada de valab. a garantiei de paticip. va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.garantia de particip. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de particip. prin virament bancar suma se va vira in contul: RO80RNCB0141032885790001 deschis la BCR Galati.In cazul in care garantia de particip. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 2.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului (fara TVA) si se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.3. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c1, d, e din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertantii care figureaza cu datorii catre bugetul local si/sau catre bugetul de stat consolidat.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.4. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.5.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr.6 completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr.7 Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Administrator Special - ing.Adriana Stratulat
Director Economic Comercial - ec.Geta Langa
Director Productie - ing.Mircea Ispas
Comisia de Evaluare:
Presedinte-ec.Dragos Magearu
Membru-cons.jr.Dana Zaharia
Membru-ing.David Iftode
Membru-coord.Jenica Cuvinciuc
Membru-ing.Giusepe Stuparu
Membru de rezerva-analist cump.Relu Marin -Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
-Autorizatie de laborator emisa de BRMLpentru activit. de verif. metrologica, conform I.M.L.5 ? 05, aprobat prin HG 1660/2005, si sa faca dovada ca la data desfasurarii procedurii de achizitie nu i s-a retras, suspendat sau restrans autorizatia pentru activitatea de verificare metrologica.
-avizul pentru exercitarea activitatii de fabricare sau reparare valabil, emis de B.R.M.L., conform I.M.L.6-05 aprobat prin HG 1660/2005, si sa faca dovada ca la data desfasurarii procedurii de achizitie nu i s-a retras, suspendat sau restrans.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de autoritatile competente in copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie ref. la asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) cu echipamente, utilaje, mijloace de transp., lab.de verif. metrologica autorizate, baze de productie, alte mijl.fixe si dotari caresunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de serv;
-informatii ref. la studiile, pregatirea prof.si calificarea pers. responsabile pentru indeplinirea contractului de serv.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origina a ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie a serviciilor ?intre minim 10 zile de la data primirii contoarelor si maxim 15zile de la data primiriicontoarelor
10%
Descriere: Pentru factorul de evaluare - Termen de executie a serviciilor ?intre minim 10 zile de la data primirii contoarelor si maxim 15zile de la data primiriicontoarelor se acorda 10 puncte. A se vedea detalii in caietul de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 09:30
Locul: La sediul SC APATERM SA Galati.Str.Crizantemelor nr.6.Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale se va alege castigatoare oferta cu pretul cel mai mic.Daca si acesta este egal autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256 indice 2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APATERM SA - Serv.Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Crizantemelor nr.6, Localitatea: Galati, Cod postal: 800351, Romania, Tel. +40 236314057, Email: [email protected], Fax: +40 236465550, Adresa internet (URL): www.apatermgl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer