Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare periodica, reparare, incarcare stingatoare de incendiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 95678/10.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065085, In atentia: Nicoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCEnel Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021.206.50.85, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCEnel Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021.206.50.85, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCEnel Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021.206.50.85, In atentia: Nicoleta Popovici, Fax: 021.317.59.80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare periodica, reparare, incarcare stingatoare de incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare:
- instalatiile energetice, in principal statiiledin cadrul-SC Enel Distributie Banat SA : pe teritoriul celor 4 judete Timis, Arad, Caras-Severin si Hunedoara.
-SC Enel Distributie Dobrogea SA : pe teritoriul celor 4 judete Constanta, Calarasi, Tulcea, Slobozia
-SC Enel Distributie Muntenia SA : pe teritoriul zonei Bucuresti si a judetelor Ilfov si Giurgiu
Conform Caietului de Sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile generale ale achizitiei: - Verificarea mijloacelor tehnice de aparare impotriva incendiilor conform Ordinulul 163/2007 si a reglementarilor tehnice si standardelor in vigoare.o starea mecanica a stingatorului (deformari mecanice)
o aparate de masura si controlmanometre verificare functionala
o sistem de percutie si evacuare (ansamblu supapa, ansamblu furtun etc.)
o starea de functionare a sistemului de rulare (stingatoare carosate)
- Reincarcare stingatoare (inlocuirea incarcaturii stingatoarelor, a substantei active) cu agenti chimici activi specifici fiecarui tip de stingator (cuprinde si operatiile de la punctul a);
- Reparare stingatoare cuprinde si operatiile de la punctele a si b, manopera fara piese de schimb si fara agentul chimic activ specific fiecarui tip de stingator;
- Piese de schimb pentru stingatoarele reparate;
- Inlocuire stingatoare cu altele noi;
- Transportul va fi inclus in preturile unitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile generale ale achizitiei: - Verificarea mijloacelor tehnice de aparare impotriva incendiilor conform Ordinulul 163/2007 si a reglementarilor tehnice si standardelor in vigoare.o starea mecanica a stingatorului (deformari mecanice)
o aparate de masura si controlmanometre verificare functionala
o sistem de percutie si evacuare (ansamblu supapa, ansamblu furtun etc.)
o starea de functionare a sistemului de rulare (stingatoare carosate)
- Reincarcare stingatoare (inlocuirea incarcaturii stingatoarelor, a substantei active) cu agenti chimici activi specifici fiecarui tip de stingator (cuprinde si operatiile de la punctul a);
- Reparare stingatoare cuprinde si operatiile de la punctele a si b, manopera fara piese de schimb si fara agentul chimic activ specific fiecarui tip de stingator;
- Piese de schimb pentru stingatoarele reparate;
- Inlocuire stingatoare cu altele noi;
- Transportul va fi inclus in preturile unitare.
Valoarea estimata fara TVA: 555, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare valoare de: lot1-2000lei(1000lei IMM), lot2-2200lei(1100lei IMM), lot3-2400lei(1200lei IMM)Garantia de buna executie 10 %(5 %-IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (art. 180, 181 - OUG 34/2006), Certificat constatator emis de Registrul Comertului, declaratie privind incadrarea in categoria IMM (dupa caz), fisa informatii generale, certificat atestare fiscala si impozite si taxe locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil la 31.12.2008
Nivel specific minim necesar : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min: lot1-170000lei(85000lei IMM), lot2-180000lei(90000lei IMM), lot3-220000lei(110000lei IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Listei principalelor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani; Recomandari din partea altor beneficiari/clienti; Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; SR EN ISO 9001/ 2001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 374
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize , corp C, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.206.5085, Fax: 021.317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer