Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor tip P3, P5, P6 si G3.


Anunt de participare (utilitati) numarul 36208/16.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: Directia Regionala de Posta Constanta, B-dul Mamaia, nr.156, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900534, Romania, Punct(e) de contact: Virgil Daniel Spalatelu, Tel.0241/613300/250, Email: [email protected], Fax: 0241/612655
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii potale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor tip P3, P5, P6 si G3.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Fie la punctele de lucru ale achizitorului fie in service-ul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificare , reparare si incarcare a stingatoarelor ce se pot presta fie in atelierul autorizat al operatorului economic, fie la punctele de lucru ale achizitorului in atelierul mobil al operatorului economic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de servicii de verficare, reparare si incarcare in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire fara posibilitatea suplimentarii sau diminuarii volumului de servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 600 lei si se depune in contul DRP Constanta , RO39BPOS14002759319ROL01 deschis la Banc Post Constanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale C.N. POSTA ROMANA S.A.-Directia Regionala de Posta Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Atestarea de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru atelierul prestatorului, precum si pentru substantele de stingere utilizare la incarcarea stingatoarelor.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat de cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare executate in ultimii 3 ani de minim 30.000 lei, insotita de 2 certificari de buna prestare pentru cele mai importante contracte si care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor de intretinere si reparare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.Declaratie referitoare la: echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fst obtinut de catre ofertant;studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor;efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;masurile de protectie a mediului pe care le aplica in timpul indeplinirii contractului;utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Directia Regionala de Posta Constanta-Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mamaia, nr.156, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900534, Romania, Tel.0241/613300/110, Fax: 0241/612655
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer