Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare; verificare reparare sisteme si instalatii stingere incendii; consultanta si aprovizionare materiale PSI


Anunt de participare (utilitati) numarul 95011/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Mihaly, Tel.0365-403.679, Email: [email protected], Fax: 0365-403.693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
E.On Servicii SRL
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, nr. 17, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Mihaly, Tel.0365-403.679, In atentia: Andrei Mihaly, Email: [email protected], Fax: 0365-403.693
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.On Servicii SRL
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, nr. 17, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Mihaly, Tel.0365-403.679, In atentia: Andrei Mihaly, Email: [email protected], Fax: 0365-403.693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare; verificare reparare sisteme si instalatii stingere incendii; consultanta si aprovizionare materiale PSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pe raza de activitate a E.ON Moldova Distributie SA si E.ON Moldova Furnizare SA
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare; verificare reparare sisteme si instalatii stingere incendii; consultanta si aprovizionare materiale PSI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de Servicii de verificare, reparare si incarcare stingatoare; verificare reparare sisteme si instalatii stingere incendii; consultanta si aprovizionare materiale PSI
An 1:278.000 RON (200.000 RON pentru E.ON Moldova Distributie si 78.000 RON pentru E.ON Moldova Furnizare)
An 2:278.000 RON (200.000 RON pentru E.ON Moldova Distributie si 78.000 RON pentru E.ON Moldova Furnizare)
Valoarea estimata fara TVA: 556, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va intocmi si depune cu ocazia depunerii ofertei financiare si va avea o valoare de: 11 120 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propri E.ON Moldova Distributie si E.ON Moldova Furnizare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asociatiei conform O.U.G. 34/2006, art. 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- CAZIER FISCAL valabil la data depunerii candidaturilor, fara inscrisuri- Ofertantul va face o prezentare a companiei in maximum 4 pagini (Date despre firma: adresa, sediul sucursalelor (daca este cazul) sau al colaboratorilor/partenerilor, un scurt istoric si o descriere privind caracteristicile, particularitatile si practicile ofertantului referitor la serviciile solicitate.- Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului- Autorizatie de functionare / altele echivalente.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare- Este obligatorie prezentarea unui certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 1.112.000 RON sau 270.283 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta un portofoliu cu clientii carora le-a furnizat servicii similare cuprinzand valori, perioade livrare.
Se vor prezenta cel putin 3 recomandari sau Certificate constatatoare din partea a trei beneficiari diferiti (in afara autoritatii contractante) referitoare la prestarea de servicii ce fac obiectul prezentei achizitii incluzand nume si date de contact.
Recomandarea trebuie sa exprime calitatea serviciilor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale.
Un contract de servicii conform caietului de sarcini incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, in valoare de minim 556 000 RON echivalent a 135 142 EURO
Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea normelor de protectie a mediului conform prevederilor legale in vigoare conform caietului de sarcini.
Autorizare M.A.I.
Autorizare ISCIR INSPECT IT (PT C 2003 art. 3.1.7.)
Declaratie de conformitate (PT C-2003 art. 3.1.7.)
Proces Verbal de verificare (PT C-2003 art. 3.1.7.)
Certificate de calitate si omologare pentru substantele folosite la incarcarea stingatoarelor clasice si a celor presurizate
Furnizorul trebuie sa detina Certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
227 / 22.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2010 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV Tg. Mures
Adresa postala: str. Bolyai nr. 30, Localitatea: TG. MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-263694, Fax: 0265-269169
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STRAVROPOLEOS , nr.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer