Licitatie Publica - Servicii de verificare stingatoare de incendiu in obiectivele S.T.Bacau
Anunt de participare (utilitati) numarul 127451/03.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare stingatoare de incendiu in obiectivele S.T.Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul ST Bacau, sediul Centrului de Exploatare Iasi, statiile electrice din gestiunea ST Bacau, amplasate in judetele Suceava, Iasi, Neamt, Vaslui, Bacau si Vrancea, a caror adrese sunt prezentate in cap. 7.1 din caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide verificare, reparare, incarcare a stingatoarelor de incendiu din dotarea S.T. Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciide verificare, reparare, incarcare pentru un numar de 849 stingatoare de incendiu de tipul si in cantitatile celor prevazute in anexa 1 la caietul de sarcini, cap. IV a documentatiei de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 530 lei, fara TVA, valabila pana in data de 29.11.2011; garantia de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc care dovedesc sit pers a op ec:
a-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formularul nr. 2 , insotit de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care op ec este rezident)- copii lizibile, cu stampila si semnatura reprezent legal al op economic, valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.b. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;c. Informatii generale - formularul nr. 3.Doc care dovedesc capacit de exercit a activitat profes: 1.Pentru pers fizice/juridice romane -Certificat Constatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate si Certificat de inregistrare- copii certific pt conformit cu orig, cu semnatura si stampila reprezent legal al op ec.2) Pentru pers fizice/juridice straine-docum edificat care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie certificata pentru conformit cu orig, cu semnatura si stampila reprezent legal, insotite de traducerea autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand maxim 2 contracte de servicii, cu perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceasta va fi insotita de recomandarea sau certificatul constatator, emis conform art. 97^1 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, referitor la contractul similar invocat sau orice document emis de beneficiarul contractului similar invocat, din care sa rezulte obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv
2. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Dovezi privind functionarea sistemului de managementul al calitatii si mediului:
Prezentarea certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent si a certificatului sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1370
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.11.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ?Programul anual al achizitiilor publice? pe anul 2011, aprobat de conducerea Companiei, prin nota nr. 2747/28.01.2011, la pozitia 147, este prevazuta achizitia ?Servicii de verificare stingatoare de incendiu in obiectivele S.T.Bacau?, cod CPV 50413200-5, valoarea estimata fiind de 35000 lei, respectiv 8140 euro.La nivel de Companie (Executiv plus 8 sucursale subordonate), in anul 2011 suma prevazuta pentru toate achizitiile care se incadreaza in acest cod CPV este superioara pragului prevazut de art.124, lit.b din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 11:31