Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificare/etalonare/reparatii Echipamente de Masurare si Monitorizare ? EMM?uri


Anunt de participare (utilitati) numarul 137751/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Luis Popa, Tel. +40 372523241, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. CEZ Distributie S.A.
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr. 25, fost str. N. Titulescu, nr.187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Luis Popa, Tel. +40 248523241, Email: [email protected], Fax: +40 248523810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. CEZ Distributie S.A.
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr. 25, fost str. N. Titulescu, nr.187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Luis Popa, Tel. +40 248523241, Email: [email protected], Fax: +40 248523810
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. CEZ Distributie S.A.
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr. 25, fost str. N. Titulescu, nr.187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Luis Popa, Tel. +40 248523241, Email: [email protected], Fax: +40 248523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificare/etalonare/reparatii Echipamente de Masurare si Monitorizare ? EMM?uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Judetele: DOLJ, GORJ, ARGES , OLT, VALCEA, MEHEDINTI, TELEORMAN
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 927, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime se regasesc in Anexa 1 la Caietul de Sarcini (pag.10 din CS). Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 316000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificare/etalonare/reparatii Echipamente de Masurare si Monitorizare ? EMM ?uri apartinand CEZ Distributie SA, din judetele: DOLJ, GORJ, ARGES , OLT, VALCEA, MEHEDINTI, TELEORMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de verificare/etalonare/reparatii Echipamente de Masurare si Monitorizare ? EMM ?uri apartinand CEZ Distributie SA, din judetele: DOLJ, GORJ, ARGES , OLT, VALCEA, MEHEDINTI, TELEORMAN
Valoarea estimata fara TVA: 927, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 18.000 lei. Daca CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor; Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 26689741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 din HOTATAREA NR. 925 DIN 19 IULIE 2006; Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie;Ordinul de plata sau cu instrumentul de garantare, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele deeligibilitate.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoareacontractului subsecvent. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprieraspundere conform Legii nr.346/2004; Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se poate constitui prinvirament bancar in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-unorice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract, conform art.90 din HOTATAREA NR. 925 DIN 19 IULIE 2006. Durata Garantiei de buna executie: conform Contract Subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare; Formularul 12A din Sectiunea "Formulare".
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Formular din Sectiunea "Formulare".
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Formularul 12B din Sectiunea "Formulare".- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006;Formularul 12D din Sectiunea "Formulare".Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Membru al Directoratului Ing.Doina Vornicu, Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Presedinte Comisie Ing. Silviu Zamfirache, Membru Comisie Ing. Viorel Catana, Manager Departament Achizitii Ec.Mariana Breciuga. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara), vor trebui sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.- Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca: 1. Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;2.Nu participa la activitati ale unei organizatii criminale-coruptie-frauda-spalare de bani3.Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei
greseli in materie profesionala.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta obligatorie: -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: -Pentru situatia in care persoanele juridice straine nu au reprezentanta (filiala, punct de lucru sau sucursala) deschisa
in Romania, vor fi prezentate sub forma de documente edificatoare echivalente celor solicitate mai sus, provenind din tara in care este inregistrat sediul social al acesteia.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat. pentru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 600.000, 00 lei.
Cerinta nr.2
Bilantul contabil pe anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, asa cum prevede Art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Prin ?Servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: -Servicii receptionate partial; - Servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie); Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta si de a considera cerinta indeplinita daca Operatorul Economic prezinta ca Experienta similara oricare din variantele de mai sus.
Se solicita experienta similara pentru toate serviciile solicitate in caietul de sarcini, pentru a se face dovada capacitatii tehnice si/sau profesionale a operatorilor economici care participa la procedura de atribuire a acordului cadru, avand in vedere constrangerile legale privind termenele de elaborare a documentatiilor tehnico economice, necesare pentru verificarea/etalonarea/reparatiile EMM-urilor. Servicii al caror obiect a fost prestarea de servicii similare cu o valoare de minim: 316.000 lei (fara TVA)
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, in conformitate cu prevederile Art.188, alin.2 din OUG 34/2006
a)Pentru serviciul de verificari-Prestatorul trebuie sa detina laborator metrologic autorizat de catre BRML pentru EMM-urile reglementate (prezentate in Lista Oficiala emisa de BRML) se va anexa autorizatia respectiva.
- sa detina laborator metrologic certificat standardelor ISO 9001/2008 si ISO 140001/2005
b)Pentru serviciul de etalonari- Prestatorul trebuie sa detina laborator metrologic atestat de catre BRML sau acreditat conform SR EN CEI/ISO 17025/2005
-sa detina laborator metrologic certificat conform standardelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005
c)Pentru serviciul de reparatii
- Prestatorul trebuie sa detina laborator de service si laborator de testare, autorizate de producator. Se vor anexa autorizatiile respective.
- sa detina laborator de service si de testare certificate ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005
-Prestatorul trebuie sa detina personal calificat pentru metrologie (se vor anexa diplome si certificate de calificare, autorizatii verificator metrologic emise de BRML)
-Prestatorul trebuie sa detina personal calificat pentru service-ul si testarea echipamentelor. In acest sens se vor prezenta diplomele si certificatele de calificare ale personalului implicat in efectuarea serviciului.
-Prestatorul trebuie sa detina personal certificat de catre producatori de echipamente sau de un organism international, de asemenea se vor prezenta certificatele.
Asigurarea calitatii si a protectiei mediului : Dovada certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardelor ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005, emise de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 11:00
Locul: Craiova, str.Calea Severinului nr.25 (fosta str. Nicolae Titulescu, nr.187), jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul prevazut in anuntul de participare se vor depune decat documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse numai de candidatii calificati dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Teremnul de atac este stabilit in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006: "10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr.25 (fosta str.Nicolae Titulescu, nr.187), Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 248523241, Email: [email protected], Fax: +40 248523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer