Licitatie Publica - Servicii de verificari metrologice cantare
Anunt de participare (utilitati) numarul 133354/23.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Morarescu, Tel. +40 212009330, In atentia: Luminita Andrei, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificari metrologice cantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediile subunitatilor postale (oficii postale, ghisee postale, agentii etc) apartinand celor 8 Directii Regionale de Posta si 2 sucursale ale Companiei Nationale ?Posta Romana? S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificari metrologice cantare si greutati cantare mecanice (M2) aflate in dotareasubunitatilor postale (oficii postale, ghisee postale, agentii etc) apartinand celor 8 Directii Regionale de Posta si 2 sucursale ale Companiei Nationale ?Posta Romana? S.A.
Achizitia serviciilor de verificari metrologice se efectueaza pe 8 loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de verificari metrologice cantare si greutati cantare mecanice (M2) aflate in dotareasubunitatilor postale (oficii postale, ghisee postale, agentii etc) apartinand celor 8 Directii Regionale de Posta si 2 sucursale ale Companiei Nationale ?Posta Romana? S.A.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 216.300, 00 Euro, echivalent 951.720, 00 lei.
Achizitia serviciilor de verificari metrologice se efectueaza pe loturi:
lot 1 =verificari metrologice pentru un numar maxim de 244 cantare 30kg;
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 18.000, 00 Euro, echivalent 79.200, 00 lei.lot 2 = verificari metrologice pentru un numar maxim de376 cantare 30 kg si 363 greutati cantare mecanice (M2);
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 27.000, 00 Euro, echivalent 118.800, 00 lei.
lot 3 = verificari metrologice pentru un numar maxim de 497 cantare 30kg si 732 greutati cantare mecanice (M2;
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 25.000, 00 Euro, echivalent 110.000, 00 lei.
lot 4 = verificari metrologice pentru un numar maxim de 360cantare < 30kg si 788 cantare >30 kg si 664 greutati cantare mecanice (M2);
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 32.700, 00Euro, echivalent 143.880, 00 lei.
lot 5 = verificari metrologice pentru un numar maxim de430 cantare 30kg si 779 greutati cantare mecanice (M2);
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 26.200, 00 Euro, echivalent 115.280, 00 lei.
lot 6 = verificari metrologice pentru un numar maxim de 469 cantare 30kg si 185 greutati cantare mecanice (M2);
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 37.000, 00 Euro, echivalent 162.800, 00 lei.
lot 7 = verificari metrologice pentru un numar maxim de840 cantare 30kg si 1480 greutati cantare mecanice (M2);
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 25.200, 00 Euro, echivalent 110.880, 00 lei.
lot 8 = verificari metrologice pentru un numar maxim de328 cantare 30kg si 176 greutati cantare mecanice (M2).
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 25.200, 00 Euro, echivalent 110.880, 00 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 216, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii CN Posta Romana SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Dumitru Daniel Neagoe, Director Executiv Economic Mioara Pribescu, Director Executiv Logistica Mihai Pajereanu, Director Economic Gina Munteanu, Director Juridic Aurelia Malaescu, Sef Departament Administrare Fond Imobiliar Ileana Mincu, Sef Departament Procurari Adrian Oancea. Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune declaratia privind art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota: a.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1) Documente care dovedesc forma de inregistrare
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice romane
Autorizatie defunctionare / altele echivalente
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.
2) Autorizatie, eliberata de Biroul Roman de Metrologie Legala, privind activitatea de verificare a mijloacelor de masurare - in termen de valabilitate la data sedintei.
Autorizatia este solicitata in conformitate cu art. 3 din Ordonanta nr. 20 din 21 august 1992 (actualizata) privind activitatea de metrologie: "art. 3 din Ordonanta nr. 20/1992
Mijloacele de masurare si masurarile care sunt utilizate in domenii de interes public privind sanatatea si siguranta populatiei, ordinea publica, protectia mediului, protectia consumatorilor, perceperea taxelor si impozitelor si corectitudinea tranzactiilor comerciale, care afecteaza direct sau indirect viata cetatenilor, se supun controlului metrologic legal, conform prevederilor prezentei ordonante.
Activitatile agentilor economici, care au ca obiect mijloacele de masurare si masurarile prevazute la alin. 1, sunt supuse controlului metrologic legal, prin autorizare/avizare si supraveghere, conform prevederilor prezentei ordonante."
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
b) declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nota:
a) In cf. cu art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- se va prezenta cel putin un document/contract prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, din cele enumerate in lista. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului.
b) declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Declaratia va fi insotita de lista cu reteaua de subunitati detinuta, specificandu-se numarul punctelor de lucru precum si aria pe care o acopera fiecare subunitate, denumire, persoana de contact, numarul de telefon/fax.
Punctele de lucru pot fi proprietatea ofertantului sau pentru ele sa existe incheiat contract de subcontractare.
c) declaratie pe propria raspundere referitoare echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
d) declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Nota:
a) In cf. cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura rel.juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedesteprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
procedura CNPR nr. 2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, pe un lot, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori totale egale, se va solicita ofertantilor respectivi, prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depunedocumentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor.a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii , ,Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? DIRESTIA JURIDICA
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 16:37