Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica si setari software integratoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 102667/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala:  Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900669, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Simion, Tel. 0241616881, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241616881, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica si setari software integratoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratoarele de verificare metrologica ale prestatorului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune achizitia unor Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica si setari software integratoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 543, 272RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate prelungire durata contract - 4 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 10865 lei; Garantie de buna executie :7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - prezentare Anexa nr.102. Cerinta minima -Certificat constatator emis de M.F.P. ? D.F.P. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), valabil la data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata3. Cerinta minima - Certificat emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata
1. Certificat de inregistrare fiscala - copie
2. Cerinta minima - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, eliberat cu max. 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor ? original sau copie legalizata
3. Cerinta minima - Certificat de inregistrare in scopuri de TVA - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ofertant ? prezentare Anexa 112. Situatii financiare anuale, conform Ordin nr. MF 1752/2005 si nr. 2374/2007 depuse la Directia Finantelor Publice, pe ultimii 2 ani, respectiv anul 2008, 2009.3. Balantele de verificare contabila anexata la situatiile financiare anuale;4. Balanta de verificare incheiata pe ultima luna de activitate de dinaintea datei de deschidere a ofertelor.5. Scrisoare de bonitate bancara emisa de banca la care are deschis contul curent, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor;6. Cerinta minima - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa se incadreze in valoarea estimata a contractului de prestari serviciii multiplicata cu 2 , respectiv 1.086.544 lei fara TVA.7. Cerinta minima - Calcularea urmatorilor indicatori economico-financiari pentru ultimele 3 exercitii economico-financiare: a) Rata autonomiei financiareRaf=capital propriu; se solicita Raf > 50%capital permanentb) Rata solvabilitatii patrimonialeRsp = capital propriu; se solicita Rsp > 0.5Capital propriu+ credite totalec) Rata solvabilitatii generaleRsg = Active totale; se solicita Rsg > 1Datorii totaled) Rata lichiditatii curenteRlc =Active circulante ? stocuri; se solicitaRlc = 0.65Datorii curente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate ce au avut ca obiect prestarea serviciilor de ?Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica si setari software integratoare? efectuate in ultimii 3 ani2. - 3 recomandari procese verbale de receptie/ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiari, din care sa reiasa obiectul prestarii serviciilor, sa releve conformitatea si modul de indeplinire a conditiilor contractuale.3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale pesonalului angajat si al cadrelor de conducere (Anexa nr. 14);
4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Anexa nr. 13);
5. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, (se vor prezenta copii ale autorizatiilor in vigoare ale acestora);6. Cerinta minima ? Operatorul economic sa faca dovada incheierii in ultimii 3 ani a cel mult 4 contracte deprestari servicii de ?Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica si setari software integratoare?, si care, din punct de vedere fizic si/sau valoric, sa fie egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv valoareade 543.272 lei fara TVA.7. Cerinta minima - operatorul economic va prezenta dovada punctului de lucru din Municipiul Constanta si urmatoarele documente pentru acesta: 1.avizul DRML pentru reparatii mijloace de masura pentru toate tipurile de mijloace de masura specificate in anexa 1;
2.standurile autorizate metrologic pentru verificarea contoarelor de apa clasa B si C ;
3.autorizatia laboratorului de metrologie, prin care este autorizat sa efectueze verificari metrologice asupra contoarelor de apa/energie termica, eliberata de catre Directia Romana de Metrologie Legala, pentru toate tipurile de contoare de apa/energie termica specificate in anexa nr.1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 12:00
Locul: Sediul RADET CONSTANTA , situat pe Bdul Tomis nr. 107 , Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str. Traian nr. 35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice Constanta
Adresa postala:  str. Badea Cartan nr.14A, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  9000669, Romania, Tel. 0341461234
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer