Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 123327/13.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala:  Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900669, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Simion, Tel. 0241616881, In atentia:  Daniela Simion, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241616881, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea metrologica a contoarelor de energie termica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 089, 030.54RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate de prelungire valabilitate 4 luni
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 21 000 leiGarantia de buna executie = 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calitatea de participant la procedura, Decl. privind situatia personala a operatorului economic; Certif. de participare la licit. cu oferta indep; Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM;Certificat constatator emis de M.F.P? D.F.P. privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, valabil la deschiderea ofertelor- original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Certificat emis de S.P.I.T. si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, valabil la deschiderea ofertelor- original, copie legaliz sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Certificat in scopuri de TVA- in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta- original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ofertant; Bilantul contabil depuse la Directia Finantelor Publice, la data de 30.06.2010 - se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; Balanta de verificare contabila anexata la bilantul contabil- se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante;Cerinta minima ? Media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani va fi de cel putin 2.100.000 lei fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate ce au avut ca obiect prestarea serviciilor de ?Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica? efectuate in ultimii 3 ani;recomandari / P.V.R./ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale, din care sa reiasa obiectul furnizarii produselor- copii xerox semnate si stampilate de catre ofertant; Decl. privind efectivele medii anuale ale pesonalului angajat si al cadrelor de conducere; Info. ref. la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indepl. coresp. a contractului de servicii; Informatii ref. la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant -vor prezenta copii ale autorizatiilor in vigoare ale acestora;
Cerinta minima ? Operatorul economic sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel mult 4 contracte deprestari servicii de ?Servicii de verificari metrologice, revizie, reparatii contoare de energie termica?, si care, din punct de vedere fizic si/sau valoric, sa fie egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv valoareade 1.089.030, 54 lei fara TVA; Cerinta minima - operatorul economic va prezenta dovada punctului de lucru din Municipiul Constanta si urmatoarele documente pentru acesta: 1. avizul DRML pentru reparatii mijloace de masura pentru toate tipurile de mijloace de masura specificate in anexa 1;
2. standurile autorizate metrologic pentru verificarea contoarelor de apa clasa B si C ;
3. autorizatia laboratorului de metrologie, prin care este autorizat sa efectueze verificari metrologice asupra contoarelor de apa/energie termica, eliberata de catre D.R.M.L., pentru toate tipurile de contoare de apa/energie termica specificate in anexa nr.1; dovada implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR ISO 9001:2008, ISO 14001 si OHSAS 18001, pentru prestari servicii de verificari metrologice si montaj contoare energie termica- copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 14:00
Locul: Constanta, sediul RADET , bd. Tomis nr. 107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie este publicata si este disponibila la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.02
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  bd. Tomis nr. 107, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900669, Romania, Tel. 0241616881, Email:  [email protected], Fax:  0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer