Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de verificari metrologice si reparatii la contoarele de energie termica


Anunt de participare (utilitati) numarul 4682/09.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: strada Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.+4 021 326.26.53, In atentia: Teodor Petre, Email: [email protected], Fax: +4 021 326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificari metrologice si reparatii la contoarele de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DDP-Bucuresti(locul de amplasare al contoarelor)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona servicii de verificari metrologice(la scadenta) si reparatii la contoarele de enrgie termica aflate in exploatarea RADET Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74300000-2 - Servicii de testare, de inspectie, de analiza, de monitorizare si de control (Rev.1)
50411100-0-Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala si tipul contoarelor pentru care sunt solicitate verificarile , sunt prezentate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 14706 euro/50000RON.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este asigurata din bugetul propriu RADET(esalonare 2007 si 2008)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44/OG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie eligibilitate, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului sau dovada care sa certifice o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: fisa de informatii generale, bilantul contabil aferent ultimului an incheiat, cifra de afaceri(media pe ultimii 3 ani): 1029412euro/3500000RON, lichiditate generala>100%, solvabilitate patrimoniala>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara: cel putin un contract similar in valoare de :147059euro/500000RON, autorizare laborator BRML, autorizare personal metrologi-verificatori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Dosar AP15/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S39-047888 din 24.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care achita suma de 50RON in contul RADET Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 12:00
Locul: RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice, strada Maximilian Popper nr.30-sector 3, bloc F6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici implicati in procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice(c.j.Alina Brustureanu)
Adresa postala: strada Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4 021 326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2007 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer