Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE VERIFICARI PERIODICE LA CABLURILE DE OTEL ALE INSTALATIILOR DE EXTRACTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 134018/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA COMERCIALA, Tel. +40 0254506151, In atentia: SERVICIUL APMD, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: STR. TIMISOARA NR. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH-SA, Tel. +40 0254506100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE VERIFICARI PERIODICE LA CABLURILE DE OTEL ALE INSTALATIILOR DE EXTRACTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: PRESTATOR
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE VERIFICARI PERIODICE LA CABLURILE DE OTEL ALE INSTALATIILOR DE EXTRACTIE ? INCERCARI MECANICE DISTRUCTIVE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTRAGA CANTITATE DE SERVICII SOLICITATA IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 19, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului, respectiv :390 lei.valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis im conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.Se poate constitui si prin: a) ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelorGarantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781din OUG 34/2006, cu modific. Si completarile ulterioare.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare. 5% din valoarea contractului, fara TVA, Garantia de buna executie se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2) depunere la casieria CNH-SA a unor sume in numerar (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);3) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP.Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise decatre ofertantcu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
Cerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta Formularul 1.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006, ofertantul va prezenta Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. c.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006, ofertantul si subcontractantii vor prezenta Formularul 3.Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. JUJAN CONSTANTIN, DIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICA, DIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIAN, DIRECTOR COMERCIAL ? ing. STOICESCU MIHAI, ING. SEF ELECTROMECANIC ? ing. SUCIU ADRIAN
Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ofertantul va prezenta Formular 4.
Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va prezenta Formular5.
Cerinta nr. 6 (daca este cazul): Acord de asociere. ofertantul va completaFormular6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)
Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) Cerinta nr. 1: CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul,
- valabil la data de deschidere a ofertelor,
-din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: ultimul Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare(daca este cazul)
buletin de verificare metrologica a aparatelor cu care se realizeaza incercarile eliberat de BRML sau o firma autorizata de BRML
Experienta similara
certificat SR ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2, in conformitate cu art. 11 alin. (4) HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ( Formularul B)Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte (in lei/fir, fara TVA) si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoareIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au tarife egale, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua oferta financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC al CNH-SA
Adresa postala: str. TIMISOAREI, nr. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254541460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer