Licitatie Publica - Servicii de verificari si reparatii echipamente in ateliere specializate pentru ED Banat - CIT
Anunt de participare (utilitati) numarul 136528/14.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065087, In atentia: Dana Costache, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065087, In atentia: Dana Costache, Email: [email protected], Fax: +40 372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065087, In atentia: Dana Costache, Email: [email protected], Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de verificari si reparatii echipamente in ateliere specializate pentru ED Banat - CIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Zonele UO AT din Arad, Deva, Resita, Timisoara si Valea Jiului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent cese anticipeaza ca va fi atribuit pe durata AC este de 1.800.000 lei, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificari si reparatii ale echipamentelor energetice din ateliere specializate pentru mentinerea in functie si remedierea avariilor la instalatiile din statiile de transformare din gestiunea EDB-CIT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
50116100-2-Servicii de reparare a sistemelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
R1 (reparatii) + RA (reparatii accidentale):
-manopera: ore-om: minim 32.240 si maxim 64.480, unde "ore-om" reprez unitate de masura din Norme Deva, din anul 1987.-materiale puse la dispozitie de prestator in valoare de minim 502.944lei, fara TVA si maxim 1.055.888lei, fara TVA
Verificari echipamente: cizme electroizolante, manusi electroizolante, prajini electroizolante, indicatoare de tensiune, dispozitive(manusa) MPR.
Oferta depusa de ofertant va cuprinde obligatoriu toata cantitatea si toata gama de servicii mentionate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800, 000 si 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
46.800lei/23.400lei-IMM.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBAN RO54 CITI 0000 0007 0042 7005, deschis la Citibank Romania. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original.In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006(actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a AC -suma: 7380 lei fara TVA(calculat conform litera b).Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, fiind de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul GBE, este de 10%(5% pt IMM)din val.ctr.fara TVA. Perioada ptr. care se constit. GBEeste de 24 luni. Modul de constit. a GBE: a)prin ret. succesive din fact. prez., cu dep. in max.15 zile de la semn. contr subsecv. a 0, 5% din val. acestuia intr-un cont de garant banc. de buna exec. Av. in ved. fapt. ca aut. contr. este o soc. com. cu capit. maj. priv. si finant. contr. se face din surse prop. si nu din fonduri publice, nu se aplica prev. HG 1045/2011 ref. la achit. in conturile benef. deschise la trezoreria stat.;b)Scrisoare de garantie bancara de buna exec care va constitui anexa la contr.;c)Instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig., care devine anexa la contr., cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restit. garant. de buna exec. se va ef. Cf. art. 4.2 din CGS-RO.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3
- acest document trebuie prezentat si de catre ASOCIAT, SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art.13 din Legea nr.279/2011.
Observatie: Potrivit art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
-Director General Enel Distributie Banat-Giuseppe Fanizzi-Aprobare Buget
-Responsabil Unitate Solicitanta-Afilon Moica- Director Achizitii si Servicii - Cosmin Trofin- Director Adjunct Achizitii - Camelia Grigoruta
- Responsabil procedura ? Dana Costache
- Gestionar de contract ? Gabriel Ciucasu, Cosmin Tutunaru, Tudor Cernaianu, Adrian Constantin, Marius Hamat, Traian Stef
4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.
Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.
701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.
5)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident):
a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor
sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1
a) Pentru persoane juridice romane: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
b) Pentru persoane juridice straine: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?. Cerinta 2: Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC
-Atestat ANRE de tip A - incercari de echipamente si instalatii electrice
-Atestat ANRE de tip E2 - executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor
Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, personae juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185, lit. c trebuie sa fie de cel putin: 3.600.000lei(1.800.000 lei pt IMM)
In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an. - Formular F3.Conversia leu - euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2009 - 1 euro=4.2373 lei2010 - 1 euro=4.2099 lei2011 - 1 euro=4.2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of va face dovada ca are capabilitatea tehnica pt prestarea serv din prezenta fisa de date.Decl care contine inform privind dotarile cu spatii tehnol/netehnol, utilaje, unelte/
scule/dispozitive, mijloace de
protectie specifice serv pt echip de inalta tensiune de care dispune of pt indeplinirea coresp a ct(sediu social, sediu serv functionale, laboratoare masurari/incercari el, magazii pt unelte, scule, dispozit si DMM-uri).Pt resursele tehnice inchiriate of castigator va transmite achiz in 10 zile lucr de la comunicarea rezult proced, copii ale ctr sau conventiilor de inchiriere.Utilaje necesare: utilaje specifice cu care sa poata actiona la rep accidentale in teren, pe toata durata unei zile(24ore) si in orice conditii meteo;macara sau motostivuitor.Unelte, scule, dispoz: truse de scule(electrician, mecanic), troliu, masini de bobinat, cuptor pt uscat transf, incl transf de 110/mt;instal cu cuptor pt uscarea si impregn bobinelor;instal pt sudura el si cu flacara oxiaxetilenica, unelte portabile.
Dispozitive de masurare: megohmetre de 500-5000V, voltmetre de c.a. 0-400V, ampermetre de c.a. 0-50A, truse de curent, trusa pt verificarea simultaneitatii inchiderii contactelor, aparat pt incercarea cu tensiune marita, aparat de sudura electrica, aparat pt masurarea rezistentei de contact, aparat incercat ulei, punte de masurat rezistente, capacitati, inductante, micrometru exterior si interior, calibre de intensitati, sublere, rigle gradate.
Informatii privind subcontractantii: In situatia in care ofertantul intentioneaza
sa subcontracteze parti din acordul cadru de servicii, are obligatia de a
preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze,
respectiv indicarea procentajului din total accord cadru; 2.Indicarea activitatilor ce
vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de
recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La
incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are
obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii,
care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa
la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din
activitatile alocate, conform L13/2007 si Ord. ANRE NR 24/2007.
Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea.
- Ofertantii vor prezenta o Lista de servicii similare, care va cuprinde servicii de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, realizate in ultimii 3 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru, acesta fiind in valoare de 1.800.000 lei, fara TVA. Prezentarea de serivicii care nu usnt insotite de certificari/recomandari sau contractele care nu sunt de natura similara cu serviciile care se doresc a se achizitiona nu se vor lua in considerare.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului: conducator tehnic, responsabil de lucrare, sef lucrare, resp cu managementul calitatii, responsabil cu protectia si securitatea muncii, PSI si protectia mediului.Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema
securitatii si sanatatii in munca(se va prezenta si CV-ul persoanei responsabile SSM).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante: Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO
9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme
stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau
dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data
depunerii ofertelor.
Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului
Informatii privind asigurarea protectiei mediului in conformitate cu
standardele europene relevante: Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO
14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme
stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau
dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma
asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data
depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat.Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret inetapa de depunere oferta (LEI, fara TVA).Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces insistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 18
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2012 10:00
Locul: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Bucuresti, corp C, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anul actului si/sau recun dr pretins ori a interesului legitim, in term de 10 zile incepand cu ziua urmat luarii la cun, despre un act al aut contract considerat nelegal/data publ docum de atrib in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Enel Distributie Banat - Serviciul Juridic
Adresa postala: bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 16:09