Licitatie Publica - Servicii de vidanjare a foselor septice
Anunt de intentie (utilitati) numarul 23279/20.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bucuresti - sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Doina Stoica, Tel. +40 212016236, Email: [email protected], Fax: +40 213172300, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de vidanjare a foselor septice
II.2) Tipul de contract
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de vidanjare a foselor septice.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 67, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin virament cu OP, din surse proprii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi cerere de oferta, conform PAA 2012 al C.N.T.E.E. "Transelectrica" S.A. din care face parte si Sucursala de Transport Bucuresti, deoarece valoarea cumulata pe acelasi cod CPV, la nivel de companie, se incadreaza in pragurile valorice aferente acestei proceduri.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt a fost transmis spre publicare conform dispozitiilor MECMA nr. 5804/28.02.2012.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 67, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 08:15