Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22928/19.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: SUCURSALA SIBIU, B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 269207130, In atentia: Oltean Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia
II.2) Tipul de contract
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 060RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire aplicata, conform PAA 2012 al TRANSELECTRICA SA, este "Cerere de oferte", deoarece valoarea estimata cumulata a contractelor de servicii vidanjare ce urmeaza a fi atribuite in cursul anului 2012 la nivelul Companiei, se incadreaza in pragurile valorice prevazute la art. 124 pct.b din OG 34/2006, autoritatea contractanta avand obligatia de a aplica procedura de cerere de oferte pentru atribuirea contractului
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt de intentie a fost transmis spre publicare in conformitate cu prevederile art.51 alin (2) din OUG 34/2006, pentru respectarea dispozitiilor MECMA nr. 5804/28.02.2012.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 060 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer