Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE VIDANJARE, CURATARE, SPALARE, DESFUNDARE SI INTRETINERE A CANALIZARILOR DIN INCINTA AEROPORTULUI INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU


Anunt de participare (utilitati) numarul 132613/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud.Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Hoara, Tel. +40 212041320, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE VIDANJARE, CURATARE, SPALARE, DESFUNDARE SI INTRETINERE A CANALIZARILOR DIN INCINTA AEROPORTULUI INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA ? AUREL VLAICU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru Aeroportul International Bucuresti Baneasa ? Aurel Vlaicu (AIBB -AV), Sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 40, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de vidanjare, curatare, spalare, desfundare si intretinere a canalizarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90470000-2 - Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale (Rev.2)
90640000-5-Servicii de curatare si golire a gurilor de canal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de vidanjare, curatare, spalare, desfundare si intretinere a canalizarilor
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 2.121 Euro. Garantia de buna executie 2% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Op.ec.nu tb.sa fie in niciuna din sit. prev.de art.69 indice 1, 180, 181 din OUG 34/2006. Pt. pers. jur. rom: Decl.pe prop.rasp.-H1; Certif.priv.indeplin.oblig.exig.de plata a imp.si taxelor de stat, incl. cele loc.si a contrib.pt. asig.soc.de stat, de la data de 25 ale lunii ant. datei de desc.a of: Certif. de atest.fisc.pt.pers.jur. emis de AFP; Certif. de atest.fisc.priv.imp. si taxele loc.pt. pers.jur.emis de Dir.Imp.Taxe Loc.Prim; Pers.jur.str.ce au o sucurs.inreg.in Rom.va prezenta cum.atat doc.af.sucurs. ce sunt iden.cu cele solic.pers.jur.rom.la cap.I cat si doc.sim.ale soc.-mama emise de catre o autorit. din tara unde isi are sediul. Pers.jur.str. are oblig.de a prez.doc. de la cap.I. In cazul doc. prev. la cap.I pct.2 se vor prezenta doc.sim. emise de o autorit.din tara unde isi are sediul.Op.ec.ce a depus of.in mod indiv.sau in asoc.tb.sa certifice ca partic. la proc.de atrib.a contr.este in concord.cu reg. de concur. Ofert.asoc.tb.saprez.oblig. Certif. de partic. la lic.cu of.indep. cf.Ord. Pres.ANRMAP 314/2010(H2). Of. asoc.tb.sa prez.dov.din care rez.o forma de inreg.ca pers. jur.sau de inreg/ atest. ori apart.dpdv prof, conf.prev.leg. din Rom. sau din tara unde este stabilit si ca are dr.leg. de a presta serv.ce form.ob.proc.de atrib. Pt.pers.jur.rom: Certif.const.ORC. Pt.pers jur.str: Doc.care sa dov.o forma de inreg.ca pers.jur.cf.cu prev.leg.din tara de rez.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse tehnice: Se solicita ca ofertantul sa detina (proprietate, leasing, inchiriere, etc.) minim: -o autoutilitara specializata vidanja;
- un curatitor dotat cu cisterna de depozitare de minim 5 mc., rezervor de apa curata si pompa vacuum cu un debit de minim 10.000 litri/minut sau minim 700mc/ora.Se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica resursele tehnice pe care le detine ofertantul necesare pentru indeplinirea contractului, numarul acestora, caracteristicile tehnice, precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.)Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia. In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 10:00
Locul: Sediul CN AB SA - Corp Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ? Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +4 0212011320, Fax: +40 212041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer