Licitatie Publica - Servicii Depozitare, Manevrare bunuri si Transport
Anunt de participare (utilitati) numarul 137328/11.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Departamentul Demand Management, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1 (Petrom City), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Infinity Building, Divizia CEO, Departamentul Achizitii, Tel. +40 726766820, In atentia: Mirela PANA, Email: [email protected], Fax: +40 212069447, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii Depozitare, Manevrare bunuri si Transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Amplasamentele OMV Petrom de pe tot teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta prestarea in beneficiul OMV Petrom a serviciilor de depozitare, manevrare bunuri si transport pentru 34 de locatii: (21 micro depozite (?MD?), 2 depozite locale (incluzand Midia) (?DL?) si 11 depozite de carburanti) de materiale paletate, nepaletate si materiale speciale precum chimicale periculoase.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
60161000-4-Servicii de transport de colete (Rev.2)
63111000-0-Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
63524000-8-Servicii de pregatire a documentelor de transport (Rev.2)
63712000-3-Servicii anexe pentru transportul rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare medie stoc/locatie/luna: 2670000 RON;Valoare medie receptie materiale /locatie/luna: 910000 RON;
Numar mediu tranzactii de receptie materiale /locatie/luna: 728
Numar mediu de paleti receptionati/locatie/luna: 137Valoare medie livrari materiale /locatie/luna: 870000 RON;
Numar mediu tranzactii de livrari materiale /locatie/luna: 1167
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta Garantie de participare la licitatie in moneda EUR, in valoare de 260000. Garantia se constituie conf. prevederilor art. 86 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si va avea o valabilitate de 150 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie reprezinta 2% din valoarea Contractului, exclusiv TVA.Garantia de Buna executie in cadrul contractului se constituie conform art . 90 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: 1.Participare la activitati ale unei organizatii criminale; 2. Coruptie; 3.Frauda; 4.Spalare de bani. Un operator economic poate fi exclus din prezenta procedura daca:
1. a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; 2. nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; 3. a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; 4. in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile Ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; 5. prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de Autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor minime de calificare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea de catre Ofertant a urmatoarelor documente:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4. Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil) sau orice alt document echivalent.
Pentru Ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati: minim 13000000 EUR.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri;
2. Declaratie privind media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati
3. Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente ultimilor trei ani financiari, acolo unde este aplicabil.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.
continuare CERINTA:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA Nr. 1:
Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte sau alte documente care sa confirme prestarea de servicii similare cu cele solicitate prin caietul de sarcini (servicii de depozitare, manevrare bunuri si transport in industria gazului si a petrolului inclusiv manevrarea si depozitarea chimicalelor si a materialelor periculoase), pentru unul sau mai multi clienti, in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, in valoare cumulata (fara TVA) de 13000000 EUR.
continuare CERINTA nr. 1: Pentru a-si demonstra experienta similara, Ofertantul trebuie sa prezinte, pentru fiecare lot separat, urmatoarele:
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prezentand detalii despre valoarea serviciilor, tipul acestora, perioadele de prestare si beneficiarii.
2. Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care sa rezulte tipul de servicii realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare.
CERINTA Nr. 2:
Demonstrarea accesului la personalul descris de catre Ofertant in cadrul Propunerii Tehnice, necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului.Ofertantul trebuie sa numeasca: 1. un Manager de Contract cu diploma in inginerie/ economie, cu experienta profesionala generala - cel putin 4 ani de activitate profesionala si experienta profesionala specifica in industria de titei si gaze - cel putin 2 ani in care a indeplinit rolul de manager de contract/proiect;2. un Inginer Chimist cu diploma obtinuta in inginerie, cu experienta profesionala generala: cel putin 4 ani de activitate profesionala si experienta profesionala specifica de min. 2 ani acoperind servicii similare obiectului contractului;3. un Specialist ADR cu experienta profesionala generala: cel putin 4 ani de activitate profesionala si experienta profesionala specifica de min. 2 ani acoperind servicii similare obiectului contractului;
continuare CERINTA nr. 2:4. un Manager de Protectia Muncii pentru gestionarea sistemului de protectie cu experienta profesionala generala: cel putin 4 ani de activitate profesionala si experienta profesionala specifica: cel putin un contract similar in care a indeplinit rolul de coordonator in materie de securitate si sanatate; formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate, actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.
CERINTA: Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii Ofertantului, emis de terta parte;ii. Manualul sistemului de management al calitatii;
iii. Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2010.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Microdepozite 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 10:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul Contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX intitulat ?Solutionarea contestatiilor? din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th fl, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 15:01