Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DERATIZARE, DEZINFECTIE SI DEZINSECTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 44261/21.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Ing. Maria Davidoiu, 0725/531161, [email protected], Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DERATIZARE, DEZINFECTIE SI DEZINSECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediul SNLO SA TG JIU si subunitatile SNLO SA TG JIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA REALIZA DERATIZAREA, DEZINSECTIA SI DEZINFECTIA IN CADRUL SUBUNITATILOR SI A SEDIULUI SNLO SA TG JIU, PE SUPRAFETE STABILITE IN ANEXA 1 LA CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74721000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPRAF TOT: DEZINSECTATE 622526, 2 MP, DERATIZATE 138871, 3 MP, DEZINFECTIA 622526, 2 MP(DACA E NEVOIE)IMPARTIREA PE CELE 10 LOTURI CONFORM ANEXEI B
Valoarea estimata fara TVA: 308, 385RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR PARTICIP TOTALA=3083, 845 LEI, GAR DE BUNA EXEC=10% DIN VAL CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PRIN SURSE PROPRII, MODALITATI LEGALE DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT CU DESEMNAREA UNUI LIDER DE ASOCIATIE, IN CAZUL IN CARE OFERTA ASOCIATIEI DE PRESTATORI ESTE DESEMNATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECL PE PROPR RASPUNDERE SAU ALTE DOC ECHIV DIN CARE SA REZ CA OP EC NU SE AFLA IN SIT DE LA ART.180-181 DIN OUG 34/2006, CALIT PARTICIPANT, CERTIF CONSTATATOR+CERTIF INREGISTRARE EMISE DE ORC, ADEVERINTA DE DETINERE SI MANIPULARE SUBSTANTE TOXICE DIN GR DE TOXICITATE III SI IV+AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE, ELIBERATE DE ORGANANELE ABILITATE, VALABILE LA DATA LICITATIEI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU E CAZUL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INF GEN, EXP SIM: in ultimii 3 ani, a cel mult 3 contracte de prestari servicii identice/similare celor licitate, exec integral, cu val insumata de minim 154192, 25 lei (oferta integrala), insotite de rec, certif, resurse umane+teh, ISO 9001 sau in curs de certif, subcontractare, dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7211
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate solicita la Directia Comerciala a SNLO SA TG JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 12:00
Locul: sediul SNLO SA TG JIU, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STRAVOPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG-JIU -OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531118, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer