Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii deszapezire drumuri Forestiere la O.S. Gurghiu, Rastolita si Lunca Bradului


Anunt de participare numarul 112179/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Nistor Dan Vasile, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES, SEAP
Adresa postala:  str. Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Nistor Dan Vasile, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str. Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Nistor Dan Vasile, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii deszapezire drumuri Forestiere la O.S. Gurghiu, Rastolita si Lunca Bradului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile forestiere din raza de activitate a Ocoalelor Silvice Gurghiu, Rastolita si Lunca Bradului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
deszapezirea drumurilor forestiere cu utilaje dotate cu lama de buldozer , utilaje cu puteri cuprinse intre 65 si 180 CP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O.S. Gurghiu = 122 km, O.S. Rastolita= 90 km si O.S Lunca Bradului= 180 km
Valoarea estimata fara TVA: 140, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea precvederilor art 122 lit. j. din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 2816 lei defalcata pe loturi in anexa, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii cu Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat privind participarea cu oferta independenta la licitatii, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, dovada platii taxelor la unitatea administrativ teritoriala unde isi are sediul societatea, certificat de inregistrare, certificat constatator ORC cu domeniul de activitate specific procedurii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare formular ?Lista principalelor prestari servicii in ultimii trei ani?.
-Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurare a calitatii
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
-Proces verbal de recunoastere a amplasamentului
-Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii din gama ISO 9001 sau echivalent,
-Standarde de protectia mediuluidin gama ISO 14001 sau echivalent,
-Standarde de management al sanatatii si securitatii ocupationale din gama ISO 18001 sau echivalent,
-Declaratie privind respectarea regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit (receptionat) in ultimii 3 ani cel putin un contract de seviciisimilare a carui valoare este egala sau mai mare dede 42.000 lei din care pe loturi = 18000 Lei ptr lotul 1, 15.000 leiptr. lotul 2 si 9000 lei ptr.lotul 3, prin completarea si prezentare formularului ?Fisa de informatii privind experienta similara? insotit, in copie, de contract, de procesul verbal de receptie la terminarea prestarii serviciilor si de recoma
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10997/26.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 09:00
Locul: Sediul DS Mures, str Enescu George, nr.6, loc Targu-Mures, sala sedinte Etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii societatilor sau imputernicitilor acestora pe baza de imputernicire scrisa si copie dupaBI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila atasata prezentului anunt de participare pe site-ul www. e-licitatie.ro in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str. Bolyai, nr.30, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265/260323, Email:  [email protected], Fax:  0265/267856
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Mures
Adresa postala:  str. Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer