Licitatie Publica - Servicii dezvoltare functionalitati Call Center
Anunt de participare (utilitati) numarul 98141/20.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Petcu, Tel.0730080920, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021.317.59.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii dezvoltare functionalitati Call Center
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Call Center, Splaiul Independentei nr. 319, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cererea de schimbare a strategiei de management a apelurilor primite de catre Enel Energie.
Principalele obiective sunt:
-Numar apel unic, de tip Telverde, pentru cele doua tipuri de servicii: call center si telecitire.
-Rutarea apelurilor la operatori dupa ce clientul a fost identificat de system, prin tastarea in IVR a codului ENEL Tel sau a codului de client;
-Distribuirea procentuala a apelurilor intre call center intern si outsourceri;
-Optimizarea monitorizarii service level-urilor caracteristice outsourcer-ilor prin implementarea platformei Enel in site-urile acestora, utilizand grupuri dedicate de agenti.
-Integrarea aplicatiilor desktop (M3Bar & Cros) astfel incat sa existe posibilitatea ca pe ecranul calculatorului sa poata fi afisat un pop-up cu numele clientului pentru a se minimiza timpul de gestionare a contactului cuclientii.
-Crearea unui instrument web-based care sa permita vizualizarea in timp real atraficului real comparativ cu traficul planificat si evolutia indicatorilor KPI caracteristici Enel si Outsourcer.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212333-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea contactelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cererea de schimbare a strategiei de management a apelurilor primite de catre Enel Energie.
Principalele obiective sunt:
-Numar apel unic, de tip Telverde, pentru cele doua tipuri de servicii: call center si telecitire.
-Rutarea apelurilor la operatori dupa ce clientul a fost identificat de system, prin tastarea in IVR a codului ENEL Tel sau a codului de client;
-Distribuirea procentuala a apelurilor intre call center intern si outsourceri;
-Optimizarea monitorizarii service level-urilor caracteristice outsourcer-ilor prin implementarea platformei Enel in site-urile acestora, utilizand grupuri dedicate de agenti.
-Integrarea aplicatiilor desktop (M3Bar & Cros) astfel incat sa existe posibilitatea ca pe ecranul calculatorului sa poata fi afisat un pop-up cu numele clientului pentru a se minimiza timpul de gestionare a contactului cuclientii.
-Crearea unui instrument web-based care sa permita vizualizarea in timp real atraficului real comparativ cu traficul planificat si evolutia indicatorilor KPI caracteristici Enel si Outsourcer.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 18000 lei/9000 lei pt IMM. Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului.Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata-pt. persoane juridice romane.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata-pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2006, 2007, 2008).Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice serviciilor ofertate, prevazute in caietul de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 11:00
Locul: Sediul ENEL-Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-53, sector 1, corp C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL ENERGIE S.A.-Serviciul Achizitii si Antreprize
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0241/805.318, Fax: 021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 09:36