Licitatie Publica - servicii distributie
Anunt de participare numarul 94100/13.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Florina Naie, Tel.+40214348821, In atentia: Serv Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40214348812, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Punctul de desfacere al prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 62 agenti economici
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 963, 575.91RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 1 :01.05.2010-31.12.2010 ; Contract subsecvent 2 :01.01.2011-31.12.2011 ; Contract subsecvent 3 :01.01.2012-31.12.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 963, 575.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna exec se va constitui printr-un intrum de gar de 10% din pret total al fiecarui ctr subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind situatia personala a operatorului economic- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publiceprivind obligatiile de plata la bugetul de stat siCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localesi alte venituri ale bugetului local, eliberat de primarie.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de T.V.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere conform FORMULAR NR. 6 in original, semnata si stampilata (cu anexele a-e de mai jos, care fac parte integranta din fomular, respectiv :
a. Inscrisuri (facturi de achizitie, contracte legal incheiate) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unui spatiu comercial de vanzare in incinta unei cladiri, valabile la data deschiderii ofertelor copii cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate ;
b. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unui sistem de alarmare in spatiul comercial de vanzare si depozitare produse, valabile la data deschiderii ofertelor - copii cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate;
c. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate) care sa ateste proprietatea sau dreptul de folosinta asupra unor imprimante, copiatoare si faxuri, valabile la data deschiderii ofertelor - copii cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate;
d. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate) care sa ateste dreptul de a utiliza servicii internet pentru spatiul comercial de vanzare produse, valabile la data deschiderii ofertelor - copii cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata;
e. Inscrisuri (facturi de achizitii, contracte legal incheiate) care sa ateste dreptul de a utiliza servicii de telefonie pentru spatiul comercial de vanzare produse, valabile la data deschiderii ofertelor copii cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata;)
2. Experienta similara: Cel putin un contract avand ca obiect activitati similare celor din procedura de licitatie deschisa Servicii de distributie copie dupa contract cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 09:00
Locul: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.0214348802, Email: [email protected], Fax: 0214348812, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 16:33