Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii editare materiale informative aferente Proiectului 17609 SMIS-CSNR Campanie Nationala de constientizare privind importanta conservarii Biodiversitatii prin Reteaua Natura 2000 in Romania?


Anunt de participare numarul 113402/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Centrul National pentru Dezvoltare Durabila
Adresa postala:  Str. Dr. Burghelea, nr.16, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  024032, Romania, Punct(e) de contact:  Claudiu Ivan, Tel. 021 310 33 20, Email:  [email protected], Fax:  021 310 33 21, Adresa internet (URL):  www.ncsd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie non guvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: protectia mediului; planificare strategica; dezvoltarea capacitatii institutionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii editare materiale informative aferenteProiectului 17609 SMIS-CSNR Campanie Nationala de constientizare privind importanta conservarii Biodiversitatii prin Reteaua Natura 2000 in Romania?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si siturile Natura 2000 (SCI si SPA) din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
editarea si tiparirea materialelor necesarea derularii unei Campanii nationale de constientizare privind importanta conservarii biodiversitatii prin reteaua Natura 2000 in Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru editarea si tiparirea materialelor necesarea derularii unei Campanii nationale de constientizare privind importanta conservarii biodiversitatii prin reteaua Natura 2000 in Romania.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 116, 828RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 120.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu, Bugetul de Stat si contributie proprie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Certificatele de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local, in orginal sau copie legalizata, documente aflate in termenul de valabilitate precizat de autoritatea emitenta la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003
- prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata cu identificarea codului 7320, 5812, 5819, 1812, 731, 7420 in obiectul de activitate al ofertantilor potrivit Sectiuni I, emis cu cel mult 30 zile inainte de depunere a ofertelor.
- Copie dupa certificatul de inregistrare;
- Copie dupa actul constitutiv/statut.
- Cazierul fiscal al societatii ? emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularului B2 Informatii generale inclusiv tabelul referitor la cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, din care va trebuisa reiasa indeplinirea urmatoarelor criterii: - Sa inregistreze o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim echivalentul in lei a 1.500.000 euro pe domeniul de activitate specificat in cadrul prezentei documentatii de atribuire;
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor mentionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Bnaca Nationala a Romaniei dupa cum urmeaza Anul 2007:1 euro=3, 3373; Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 3, 8976 lei
Bilantul contabil la 31.12.2009 , inregistrat la DGFP;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Contracte de referinta - Indeplinirea cerintei minime referitoare la experienta similara - sa fi derulat si finalizat in prealabil cel putin 1 contract de prestari servicii ce a avut ca obiect realizarea unor activitati similare celor care fac obiectul prezentei Documentatii de Atribuirese demonstreaza prin prezentarea de recomandari si copii de pe contractul de prestare servicii respectiv;
- Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate;
- Asigurarea cu personal, lista persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului precum si Curriculum Vitae al acestora in format standard european cu evidentierea 7 coordonatori echipe teren, 7 experti operatori sondaje, 7 experti fotografi, 2 experti prelucrare foto, 1 expert sondaje, 1 expert baze de date, 1 expertCoordonator productie avand calificarile si abilitatile specificate in sectiunea I.Toate persoanele cu atributii cheie in derularea contractului trebuie sa aibe experienta in realizarea de activitati specifice similare celor prevazute in caietul de sarcini si sa probeze calificarile necesare pentru realizarea lucrarilor prin diplome, atestate, sau alte acte doveditoare. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in Formularul B7d. In plus se va prezenta si un Angajament al ofertantului privind resursele umane potrivit modelului inclus in Formularul B7e din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2011 14:00
Locul: Fundatia Centrul National pentru Dezvoltare Durabila, Str. Dr. Burghelea nr. 16, Bucuresti-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Instanta de Recurs
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Fax:  021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia CNDD - serviciul juridic
Adresa postala:  str. dr. burghelea nr 16, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  024032, Romania, Tel. 0213103320, Email:  [email protected], Fax:  0213103321, Adresa internet (URL):  www.ncsd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer