Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii expediere corespondenta interna si externa pentru Ministerul Justitiei


Anunt de participare numarul 13843/10.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021 - 313. 33. 08, In atentia: Adina Dedu, Email: [email protected], Fax: 021 - 313.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii expediere corespondenta interna si externa pentru Ministerul Justitiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Justitiei, str. Apollodor nr. 17, sect.5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de servicii expediere corespondenta interna si externa (preluarea zilnica a cantitatii totale de corespondenta interna si externa inclusiv coletarie - in orice format si greutate, predata de autoritatea contractanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expediere corespondenta interna si internationala
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.250 lei(scris.gar. banc, OP, numerar la casierie)Garant.buna executie: 5% din val.fara TVA a contrac.(scris.bancara, OP, numerar sau retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cu OP din bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificat constatator emis de O.N.R.C. (original sau copie legalizata)
b)declaratie pe propria raspundere completate in conformitate cu Anexa 2a (declaratie privind eligibilitatea) din Sectiunea IV;
c)declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Anexa 2b) din Sectiunea IV ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale (ANEXA 3 din sectiunea IV)
b)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin o recomandare (copie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.cu lista princip.prestari de servicii in ultimii 3 ani(ANEXA 6 din sectiunea IV)2.Ofertantul are obligatia de a expedia corespondenta in toate unitatileadmin-terit. din tara si locatiile din strainatate solic.de autorit.contrac.Nerespectarea oricarei solicitari din Caietul de sarcini atrage de la sinerespingerea ofertei 3.Ofertantul are oblig.de a face dovada asig.expedierii corespondentei in toate unitatile admin-teritoriale din tara si locatiile din strainatate, prin declaratie pe proprie raspundere 4.Autoriz gen.ptr.furniz.de servicii postale emisa de A.N.R.C.T.I. (copie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30559/7/08.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 15:00
Locul: Sediul Ministerului Justitiei, str. Apollodor nr. 17, sect 5, etaj 4, camera 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.reprezentantii ofertantilor cu imputernicire2.reprezentantii mass-media cu legitimatie de serviciu/imputenicire/delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Inceputul anului 2008. Contractul se va putea prelungi pe o perioadaa de 4 luni de zile in anul 2008, functie de alocatia bugetara
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40.21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40.21/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei
Adresa postala: str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.40.21/318.33.08, Email: [email protected], Fax: 40.21/318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer