Licitatie Publica - Servicii expertizare poduri si podete DS Bacau
Anunt de participare numarul 135836/23.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 0213171005-229, In atentia: DIRECTIA SILVICA BACAU, Email: [email protected], Fax: +40 0213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA BACAU
Adresa postala: N. Titulescu nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Compartimet achizitii, Tel. +40 0234588959, In atentia: A. Caliap, Fax: +40 0234519348
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA BACAU
Adresa postala: N Titulescu nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 0234588959, In atentia: Animaria Caliap, Fax: +40 0234519348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii expertizare poduri si podete DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: subunitatile Directiei Silvice Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
expertizare poduri si podete, elaborare proiect tehnic pentru fiecare pod, podet, asigurare asistenta tehnica pe tot parcusul lucrarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25 buc poduri si podete conform anexei caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 116, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare de 2300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se poate constitui conform prevederi art 86 din HG925/2006 respectiv, prin ordin de plata sau fila cec confirmata de banca emitenta sau prin depunerea de numerar la casieria unitatii. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiie legii de o soietate bancara emis in conditiile legii de o soicetate bancara sau o societate de asigurari , care devine enexa la contract cu termen de valabilitate de 12 luni de la incheierea contractului .De asemenea, constituirea garantiei de buna executie se poate face prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Totodata, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri sucesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitie autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG1045 din 19.10.2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularelor: ?informatii generale?;?declaratie privind eligibilitatea?;?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?;?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?(Persoanele din cadrul AC implicate in organizarea, derularea si finalizarea actualei proc sunt: Ghe. Manaila, Viorel Ghelasa; Ion Tabacaru, Neculai Popa; Cezar Danila; Ioan Bitir; Animaria Caliap);?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?Prezentarea Certificatului de administrare fiscala eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 60 de zile inainte de deschiderea ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul expertizarii podurilor si podetelor, in acest sens se va completa siprezenta formularul ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)?
Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea, in copie conforma cu originalul, unui contract de servicii similare de cel putin 100000 lei fara TVA.
Pentru contractul prezentat ca si experienta similara, se va completa si prezenta formularul ?Experienta similara?.Contractul prezentat va fi insotit de recomandare din partea beneficiarilor care sa ateste calitatea serviciilor, de certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale ? in copie lizibila conforma cu originalul.Prin contract similar intelegem contracte care au avut ca scop prestarea unor servicii similare.
Pentru indeplinirea in bune conditii a viitorului contract operatorii economici vor trebui sa dovedeasca ca au personal de specialitate, in acest sens se va completa si prezenta formularul ? Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarile detinute?. De asemenea se va prezenta atestatul MLTPL in domeniul contractului ? expertiza poduri, podete.
Se va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent(certificare sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
891/25.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii. S-a adoptat procedura de licitatie deschisa, deoarece la nivelul RNP Romsilva, valoarea cumulata pe acest CPV > 125000 euro.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: str Nicolae Titulescu nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel. +40 0234588959, Fax: +40 0234519348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 12:22